Rajdy » Renault Megane N4 w ofercie 2Brally
Renault Megane N4 w ofercie 2Brally
2010-12-01 - M. Zabolski Tagi: Renault, Renault Megane, N4, Boruta
Na Lazurowym Wybrzeżu, Renault Sport zorganizowało testy nowego Megane N4 dla swoich najbardziej znaczących klientów. W tym gronie znalazł się zespół 2Brally z Bartłomiejem Borutą na czele, znany z organizacji polskich pucharów markowych Renault. Przedstawiciele polskiego teamu na własnej skórze poznawali możliwości najnowszego dzieła Renault Sport Technologies.
- Celem naszego wyjazdu było dokładne poznanie samochodu, co ułatwiłoby decyzję o wprowadzeniu go do naszej oferty - powiedział Bartłomiej Boruta. - Najpierw trzeba było jednak przemyśleć, czy znajdzie on zainteresowanie na polskim rynku i polskim asfalcie, który jest zdecydowanie odmienny od francuskiego - wyjaśnia.
Megane N4 jest konkurencyjne cenowo w stosunku do Imprezy i Lancera, a według Renault Sport, również pod względem technicznym. Zespół 2Brally miał już kilka zapytań od kierowców odnośnie tego modelu, więc zdecydowano się wprowadzić go do oferty. Samochód będzie on homologowany w marcu, co uniemożliwi zaoferowanie go na cały cykl RSMP 2011.
- Wiemy, że ten samochód jest na każdym kilometrze o pół sekundy szybszy od najmocniejszego Renault Clio R3 Maxi, a patrząc na wyniki tego drugiego w Europie można się spodziewać, że Megane może w przyszłym sezonie nieźle namieszać - przyznał szef 2Brally.
Renault Megane N4 to pierwszy przednionapędowy samochód w tej kategorii. Nowa francuska broń może się poszczycić zawieszeniem Ohlinsa z trzema regulacjami oraz hydraulicznym stoperem odbicia, dwulitrowym, 16-zaworowym silnikiem turbo z 33-milimetrową zwężką, kłową skrzynią biegów Sadev oraz elektroniką Cosworth. 270 KM pod maską, moment obrotowy 450 Nm i masa wynosząca 1270 kg, czynią ten samochód konkurencyjnym w stosunku do obecnie homologowanych w klasie N4 Subaru Imprez i Mitsubishi Lancerów.Dodatkowo, mając na uwadze historyczne sukcesy Janusza Kuliga w Renault Megane Maxi można się spodziewać sporego zainteresowania tym modelem zarówno ze strony kibiców, jak i mediów.
Renault Megane N4 to pierwszy przednionapędowy samochód w tej kategorii. Nowa francuska broń może się poszczycić zawieszeniem Ohlinsa z trzema regulacjami oraz hydraulicznym stoperem odbicia, dwulitrowym, 16-zaworowym silnikiem turbo z 33-milimetrową zwężką, kłową skrzynią biegów Sadev oraz elektroniką Cosworth. 270 KM pod maską, moment obrotowy 450 Nm i masa wynosząca 1270 kg, czynią ten samochód konkurencyjnym w stosunku do obecnie homologowanych w klasie N4 Subaru Imprez i Mitsubishi Lancerów.Dodatkowo, mając na uwadze historyczne sukcesy Janusza Kuliga w Renault Megane Maxi można się spodziewać sporego zainteresowania tym modelem zarówno ze strony kibiców, jak i mediów.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Renault Megane N4 w ofercie 2Brally
Podobne: Renault Megane N4 w ofercie 2Brally
Rusza kampania Renault Twingo R2 »
Guigou pozytywnie o Renault Megane RS N4 »
Renault potwierdziło stworzenie Megane N4 »
Renault stworzy rajdówkę klasy N4 »
Podobne galerie: Renault Megane N4 w ofercie 2Brally
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Renault
Galerie zdjęć
Newsletter