.jpg)
Rajd Wielkiej Brytanii - dramat Kościuszki
2011-11-12 - Ł. Łuniewski Tagi: Rajd Wielkiej Brytanii, WRC, Kościuszko, PWRC
Michał Kościuszko i Maciek Szczepaniak z powodu awarii silnika, która miała miejsce na dojazdówce do Parc Ferme stracili 2. pozycję zajmowaną po przejechaniu 11 odcinków specjalnych Rajdu Wielkiej Brytanii i z doliczoną karą 10 minut zajmują obecnie 10. miejsce w klasyfikacji PWRC.
Dla załogi LOTOS Dynamic Rally Team, która zajmowała 2. miejsce w stawce PWRC to prawdziwy dramat. Po wyjeździe z piątkowego wieczornego serwisu na dojazdówce do Parc Ferme w ich samochodzie zgasł silnik i nie udało się go uruchomić. Ze względu na odległości pomiędzy strefą serwisową a Parc Ferme w ramach SupeRally mechanicy RalliArt Italy mieli tylko 20 minut na sprawdzenie samochodu. Niestety w tak krótkim czasie nie udało się znaleźć defektu w systemie elektronicznym. Dzisiaj rano Michał i Maciek wypchnęli samochód z Parc Ferme próbując jeszcze ostatniej szansy na odpalenie samochodu podczas 15 minutowego serwisu. Ostatecznie udało się mechanikom uruchomić samochód i załoga LOTOS Dynamic Rally Team wystartuje w dzisiejszych odcinkach specjalnych, jednak ich szansa na obronę miejsca na podium w klasyfikacji generalnej PWRC staje się prawie niemożliwa.
Nie wiem co mam powiedzieć. Nie wierzę, że nas to spotkało. Ten defekt spowodował, że nasze marzenia o miejscu na podium w klasyfikacji końcowej w tym momencie są prawie równe zeru. Będziemy próbować odrobić stracone minuty, mam nadzieję, że będzie to możliwe o ile wytrzyma obejście zastosowane w systemie elektronicznym, gdyż nie udało się znaleźć prawdziwej przyczyny gaśnięcia silnika - powiedział Michał Kościuszko.
Dzisiaj zawodnicy mają do przejechania 6 odcinków specjalnych o łącznej długości 128,56 kilometrów oesowych. Zmagania rozpoczną od odcinka Hafren, którego trasa charakteryzuje się wieloma długimi zakrętami. Na krótkim oesie Sweet Lamb zawodników czeka widowiskowy, głęboki watersplash, szereg hop i szybkich zjazdów serpentynami. Ostatni odcinek w pętli załogi pojadą trasą prowadzącą przez rozległe wrzosowisko.
Informacje dotyczące startów załogi Michał Kościuszko - Maciek Szczepaniak z zespołu LOTOS Dynamic Rally Team można znaleźć pod adresem www.lotosdynamicrallyteam.pl
Strategicznym partnerem zespołu LOTOS Dynamic Rally Team jest spółka LOTOS Paliwa z marką paliw LOTOS Dynamic. Partnerami wspierającymi starty Michała Kościuszko są także marka olejów silnikowych LOTOS oraz marka Red Bull. Michał na arenie międzynarodowej promuje również swoje rodzinne miasto Kraków w ramach programu „Kraków - Miasto Mistrzów”.
Nie wiem co mam powiedzieć. Nie wierzę, że nas to spotkało. Ten defekt spowodował, że nasze marzenia o miejscu na podium w klasyfikacji końcowej w tym momencie są prawie równe zeru. Będziemy próbować odrobić stracone minuty, mam nadzieję, że będzie to możliwe o ile wytrzyma obejście zastosowane w systemie elektronicznym, gdyż nie udało się znaleźć prawdziwej przyczyny gaśnięcia silnika - powiedział Michał Kościuszko.
Informacje dotyczące startów załogi Michał Kościuszko - Maciek Szczepaniak z zespołu LOTOS Dynamic Rally Team można znaleźć pod adresem www.lotosdynamicrallyteam.pl
Strategicznym partnerem zespołu LOTOS Dynamic Rally Team jest spółka LOTOS Paliwa z marką paliw LOTOS Dynamic. Partnerami wspierającymi starty Michała Kościuszko są także marka olejów silnikowych LOTOS oraz marka Red Bull. Michał na arenie międzynarodowej promuje również swoje rodzinne miasto Kraków w ramach programu „Kraków - Miasto Mistrzów”.
źródło: informacja prasowa
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Rajd Wielkiej Brytanii - dramat Kościuszki
Podobne: Rajd Wielkiej Brytanii - dramat Kościuszki
.jpg)



Podobne galerie: Rajd Wielkiej Brytanii - dramat Kościuszki
.jpg)


Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć