Rajdy  »  Mistrzostwa Polski  »  Aktualności  »  Rajd Świdnicki-Krause: Kajetanowicz wygrywa rajd na ostatnim odcinku
Rajd Świdnicki

Rajd Świdnicki-Krause: Kajetanowicz wygrywa rajd na ostatnim odcinku

2013-04-14 - J. Kruczek     Tagi: Kuchar, Kajetanowicz, Rajd Świdnicki, RSMP, Chuchała
Chciałoby się powiedzieć, że Rajd Świdnicki zakończył się bez niespodzianek. Zwycięzcą został Kajetan Kajetanowicz, ale kibiców zachwycała postawa Wojciecha Chuchały. Kierowca Subaru Imprezy R4 prowadził przez większość rajdu, ale ponownie uległ na ostatnim odcinku aktualnemu mistrzowi polski.
 
Wojtek przegrał z Kajetanem o zaledwie 1,5 sekundy. Trzeci w Świdnicy był Tomasz Kuchar, który powrócił za kierownicę Peugeota 207 S2000. Bardzo dobrze spisywał się Maciek Rzeźnik, który ostatecznie dotarł do mety rajdu na czwartym miejscu. Maciej Oleksowicz powrócił na polskie odcinki i ostatecznie wywalczył piątą lokatę w klasyfikacji generalnej. Bardzo dobre szóste miejsce przypadło Łukaszowi Habajowi. Kierowca Lancera tym samym wywalczył zwycięstwo w grupie N. Czołową dziesiątkę zamknęli Jarek Kołtun, Mariusz Nowocień oraz Marcin Gagacki. Dziesiąta lokata wpadła na konto najszybszej ośki prowadzonej przez Jana Chmielewsiego.
 
Chuchała przed ostatnim odcinkiem posiadał 0,2 sekundy przewagi nad Kajetanowiczem. Jednak porażka na ostatnim odcinku dała zmianę lidera i tym samym zwycięzcy. Na pocieszenie kierowca PSRT może świętować zwycięstwo w klasyfikacji dnia, gdzie wyprzedził Kajetanowicza, Rzeźnika, Kuchara oraz Habaja.



Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
1

Komentarze do:

Rajd Świdnicki-Krause: Kajetanowicz wygrywa rajd na ostatnim odcinku

Rajd Świdnicki-Krause: Kajetanowicz wygrywa rajd na ostatnim odcinku
xsawierr 2013-04-14 16:56
W końcu Kajto ma rywala i dzieje się coś na krajowych trasach.Brawa dla Chuchały! Zaskakuje mnie występ Oleksowicza-przeciętnie jak na kierowcę jeżdżącego w RME i SWRC