
Wydarzeniem niedzielnego poranka na trasie Rajdu Orlen był wypadek Leszka Kuzaja, który po pierwszym dniu rywalizacji, z doliczoną karę 30 sekund, zajmował 8. miejsce w rajdzie.
Wypadek miał miejsce podczas pierwszego niedzielnego odcinka specjalnego OS 6 "Przez Bród". Startujący jako piąty, Leszek Kuzaj z Maciejem Szczepaniakiem wypadli z drogi rozbijając Peugeota 207 S2000 po raz drugi w tym sezonie.
Kolejni kierowcy - Zbigniew Staniszewski i Michał Bębenek, musieli się zatrzymać się na trasie OS6, ponieważ auto Kuzaja blokowało trasę. Nadano im czas 12:05,0 (do korekty przez ZSS).
Na OS 6 najszybszy był Kajetan Kajetanowicz, dzięki temu awansował na drugie miejsce w rajdzie. Bryan Bouffier utrzymał swoją trzecią lokatę. Michał Sołowow zanotował szósty czas, jednak spadł na czwarte miejsce, Krzysztof Hołowczyc utrzymał prowadzenie.
Na kolejnych dwóch odcinkach pierwszej z dwóch niedzielnych pętli Kajetanowicz, dysponujący N-grupowym Mitsubishi Evo IX, nie obronił się jednak przed atakami kierowców Peugeotów 207 S2000 i spadł na 4. miejsce, za Bouffiera i Sołowowa.
Przewaga Hołowczyca nad zmierzającym po tytuł mistrza Polski Bouffierem zmalała o 10 s po doliczeniu kary za falsestart do ósmego odcinka specjalnego, ale na trzy próby przed metą nadal wynosi bezpieczne 21,7 s.
Wypadek miał miejsce podczas pierwszego niedzielnego odcinka specjalnego OS 6 "Przez Bród". Startujący jako piąty, Leszek Kuzaj z Maciejem Szczepaniakiem wypadli z drogi rozbijając Peugeota 207 S2000 po raz drugi w tym sezonie.
Kolejni kierowcy - Zbigniew Staniszewski i Michał Bębenek, musieli się zatrzymać się na trasie OS6, ponieważ auto Kuzaja blokowało trasę. Nadano im czas 12:05,0 (do korekty przez ZSS).
Na OS 6 najszybszy był Kajetan Kajetanowicz, dzięki temu awansował na drugie miejsce w rajdzie. Bryan Bouffier utrzymał swoją trzecią lokatę. Michał Sołowow zanotował szósty czas, jednak spadł na czwarte miejsce, Krzysztof Hołowczyc utrzymał prowadzenie.
Na kolejnych dwóch odcinkach pierwszej z dwóch niedzielnych pętli Kajetanowicz, dysponujący N-grupowym Mitsubishi Evo IX, nie obronił się jednak przed atakami kierowców Peugeotów 207 S2000 i spadł na 4. miejsce, za Bouffiera i Sołowowa.
Przewaga Hołowczyca nad zmierzającym po tytuł mistrza Polski Bouffierem zmalała o 10 s po doliczeniu kary za falsestart do ósmego odcinka specjalnego, ale na trzy próby przed metą nadal wynosi bezpieczne 21,7 s.
Rajd Orlen 2008 - wyniki po OS 8 z 11 | |||
---|---|---|---|
poz | kierowca / pilot | samochód | czas |
1. | Hołowczyc / Kurzeja | Peugeot 207 S2000 | 1:04:06.8 min. |
2. | Bouffier / Panseri | Peugeot 207 S2000 | +31.7 s |
3. | Sołowow / Baran | Peugeot 207 S2000 | +35.2 |
4. | Kajetanowicz / Wisławski | Mitsubishi Evo IX | +38.6 |
5. | Kuchar / Dymurski | Peugeot 207 S2000 | +1:28.1 |
6. | Bębenek / Bębenek | Mitsubishi Evo IX | +1:28.1 |
7. | Dytko / Dytko | Mitsubishi Evo IX | +2:28.1 |
8. | Butruk / Wilk | Mitsubishi Lancer | +3:44.6 |
9. | Stec / Madej | Mitsubishi Evo IX | +3:56.4 |
10. | Mancin / Gerber | Mitsubishi Evo IX | +4:27.9 |

Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Rajd Orlen po OS8: Kuzaj poza drogą
Podobne: Rajd Orlen po OS8: Kuzaj poza drogą



Podobne galerie: Rajd Orlen po OS8: Kuzaj poza drogą
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć