
Hiszpan Enrique Garcia Ojeda (Pegeot 207 S2000) po zwycięstwie na OS3 został liderem Rajdu Barum po trzech odcinkach specjalnych. Pierwsza sobotnia pętla składała się z OS-ów Slusovice (10,64 km) i Pindula (19,64 km).
Ponad 11 sekund za Garcia Ojedą znajduje się silna grupa trzech zawodników, którzy mieszczą się w przedziale 0,8 sek. Wśród nich lideruje Freddy Loix (dwukrotnie 5. czas), za nim jest Renato Travaglia. Nicolas Vouilloz wygrał dwa pierwsze odcinki rajdu, ale na Pinduli stracił 21,2 sek., więc jest dopiero czwarty. Roman Kresta przed rajdem mówił, że o wynikach zdecydują przebite opony i to on padł pierwszą ofiarą tego typu defektu. Na Slusovicach stracił 2,5 minuty, na kolejnym odcinku zrehabilitował się tracąc tylko 0,1 sek. do najszybszego Ojedy, ale mimo to zajmuje odległą pozycję. Teraz nadzieją Czechów jest Vaclav Pech, który zajmuje 5. miejsce i jest najwyżej wśród samochodów klasy N4. Na razie tylko tych dwóch kierowców nawiązuje równorzędną walkę z samochodami S2000.
Stawce aut przednionapędowych przewodzi, 12. w klasyfikacji generalnej - Simon Jean Joseph (Citroen C2 S1600), Grzegorz Grzyb walczy z Josefem Petakiem o 2. miejsce (+6,4 sek.). Michał Sołowow zatrzymał się po 7 kilometrach trzeciego odcinka z powodu awarii silnika w jego Punto S2000 i nie pojedzie już dalej.
Wydarzyło się na pierwszej petli: Garcia Ojeda wypadł z drogi na około 8 sek. po nieudanym skoku na OS1, Volkan Isik wykonał piruet na OS2,
Marco Cavigioli miał problemy ze sprzegłem 207 S200, Luca Betti stracił
wspomaganie w Hondzie Civic Type-R, Bernd Casier (207 S2000) opuścił
drogę na 2 minuty, Anton Alen był poza drogą na pierwszym zakręcie
dnia. Na trasie panuje słoneczna pogoda i jest sucho.
Ponad 11 sekund za Garcia Ojedą znajduje się silna grupa trzech zawodników, którzy mieszczą się w przedziale 0,8 sek. Wśród nich lideruje Freddy Loix (dwukrotnie 5. czas), za nim jest Renato Travaglia. Nicolas Vouilloz wygrał dwa pierwsze odcinki rajdu, ale na Pinduli stracił 21,2 sek., więc jest dopiero czwarty. Roman Kresta przed rajdem mówił, że o wynikach zdecydują przebite opony i to on padł pierwszą ofiarą tego typu defektu. Na Slusovicach stracił 2,5 minuty, na kolejnym odcinku zrehabilitował się tracąc tylko 0,1 sek. do najszybszego Ojedy, ale mimo to zajmuje odległą pozycję. Teraz nadzieją Czechów jest Vaclav Pech, który zajmuje 5. miejsce i jest najwyżej wśród samochodów klasy N4. Na razie tylko tych dwóch kierowców nawiązuje równorzędną walkę z samochodami S2000.
Stawce aut przednionapędowych przewodzi, 12. w klasyfikacji generalnej - Simon Jean Joseph (Citroen C2 S1600), Grzegorz Grzyb walczy z Josefem Petakiem o 2. miejsce (+6,4 sek.). Michał Sołowow zatrzymał się po 7 kilometrach trzeciego odcinka z powodu awarii silnika w jego Punto S2000 i nie pojedzie już dalej.
37. Rajd Barum 2007 - wyniki po OS3 |
|||
---|---|---|---|
1. | E.G. Ojeda / J. B. Costa | Peugeot 207 S2000 | 24:57,2 min. |
2. | F. Loix / E. Chevaillier | Fiat Punto S2000 | +11,2 sek. |
3. | R. Travaglia / L. Granai | Fiat Punto S2000 | +11,9 |
4. | N. Vouilloz / N. Klinger | Peugeot 207 S2000 | +12,0 |
5. | V. Pech / P. Uhel | Mitsubishi Lancer Evo IX | +24,7 |
6. | A. Alen / T. Alanne | Fiat Punto S2000 | +27,2 |
7. | A. Navarra / D. D'Esposito | Fiat Punto S2000 | +33,8 |
8. |
J. Toth / B. Bahor | Peugeot 207 S2000 | +36,4 |
9. |
T. Kostka / J. Krecman | Mitsubishi Lancer Evo IX | +50,5 |
10. | C. Fontana / C. Renzo | Fiat Punto S2000 | +53,8 |
17. | G. Grzyb / R. Hundla | Suzuki Swift S1600 | +1:25,9 |
źródło: Barum Rally foto: Peugeot Espana, Cersanit Rally Team
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Rajd Barum po OS3: Sołowow miał awarię
Podobne: Rajd Barum po OS3: Sołowow miał awarię



Podobne galerie: Rajd Barum po OS3: Sołowow miał awarię

Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter