 
									
					
					Rajd AvD Sachsen: Sandro Wallenwein najszybszy
Listę startową drugiej rundy Mistrzostw Niemiec, 41. AvD Sachsen Rallye , otwierał lider cyklu Hermann Gassner od wielu lat związany w marką Mitsubishi, posiadający również własną stajnię rajdową.
Z dwójką wyruszył na trasę Anton Werner w Porsche 911 GT3, pragnący powetować sobie stratę punktów w poprzedniej eliminacji. Maik Stolzel przywozi Skodę Octavię WRC (samochody WRC nie punktują w DRM - Deutsche Rallye Maisterschaft), jedyny taki samochód na liście zgłoszeń.
Wbrew zapowiedziom, Fin Jaakko Keskinen zamiast awizowanego Lancera pojawił się na starcie w Corolli WRC wypożyczonej z Holandii od Erika Weversa.
Pierwsze pięć odcników rajdu rozgrywają między sobą samochody WRC i GT. Wygranymi dzielą się Maik Stolzel, Anton Werner i Olaf Dobberkau (911 GT3). Prowadzi Solzel, 18 sekund przed Dobberkauem i 24 przed Gassnerem (Lancer Evo IX).
Wśród samochodów napędzanych na jedną oś, do odcinka piątego liderował Tim Stebani w Corsie S1600, którą jeździł kiedyś Horst Rotter. Po jego odpadnięciu pałeczkę przejął Carsten Mohe w Renault Clio R3 i już nie dał sobie wyrwać zwycięstwa, równocześnie uzyskując 9 miejsce w klasyfikacji generalnej.
Dalsza część rajdu to już pojedynek między Octavią WRC a samochodami grupy N (Gassner, Wallewein).
W rajdzie lideruje Maik Stolzel, ale po dziesięciu odcinkach od drugiego Sandro Wallenweina dzieli go tylko niecałe 9 sekund. Kierowca Subaru Imprezy, którą w ubiegłym sezonie podróżował w PWRC Nasser Al Attiyah, wygrywa dwie próby i na dwa odcinki przed końcem ma przewagę niespełna 10 sekund nad Hermannem Gassnerem.
Olaf Dobberkau, szybszy z dwóch kierowców 911-tek, spada o dwie lokaty wyprzedzony przez wlaczących ze sobą Wallenweina i Gassnera. Pomogła w tym szutrowa nawierzchnia części oesów.
Dwie ostatnie próby podzielili między sobą Peter Corazza (Lancer Evo VII) oraz Hermann Gassner. Nie starczyło to jednak temu ostatniemu do wyprzedzenia Sandro Wallenweina i to kierowca Subaru cieszył się ze zwycięstwa i kompletu punktów.
| 41. AvD Sachsen Rallye 2007 | ||||
|---|---|---|---|---|
| 1. | MAIK STöLZEL / THOMAS WINDISCH | SKODA OCTAVIA WRC | 1:16:05.1 | |
| 2. | SANDRO WALLENWEIN / PAULI ZEITLHOFER | SUBARU IMPREZA N12 | +00:04.7 | |
| 3. | HERMANN GAßNER / SIEGFRIED SCHRANKL | MITSUBISHI LANCER EVO IX | +00:12.2 | |
| 4. | OLAF DOBBERKAU / HELMAR HINNEBERG | PORSCHE 911 GT3 | +00:48.9 | |
| 5 | PETER CORAZZA / MANDY QUERENGASSER | MITSUBISHI LANCER EVO VII | +01:06.6 | |
| 6. | FLORIAN AUER / ARKUS PETER | MITSUBISHI LANCER EVO IX | +01:10.7 | |
| 7. | WERNER ANTON / WINKLHOFER FRED | PORSCHE 911 GT3 | +01:41.8 | |
| 8. | BECKER JAN / EICHHORNER STEFAN | MITSUBISHI EVO IX | +01:58.0 | |
| 9. | MOHE CARSTEN / ARLOFF CLAUDIA | RENAULT CLIO R3 | +02:51.5 | |
| 10. | ZEHETMAIER PETER / BREUER JURGEN | HONDA CIVIC TYPE R | +04:22.5 | |
Dodaj komentarz
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

 Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących
Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków?
Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków? Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V!
Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V! Rajd Polski żegna Mikołajki. Kultowa impreza przenosi się na Śląsk
Rajd Polski żegna Mikołajki. Kultowa impreza przenosi się na Śląsk Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim!
Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim! Volvo FE: uniwersalny i oszczędny profesjonalista
Volvo FE: uniwersalny i oszczędny profesjonalista  GP Turcji - Istambuł - Wyścig
GP Turcji - Istambuł - Wyścig  Tapety Jaguar
Tapety Jaguar  
 
			
 
 
			