Rajdy  »  Mistrzostwa Świata WRC  »  Aktualności  »  Rajd Akropolu 2012 - Loeb umacnia się na pozycji lidera, kapeć Solberga
			
			
			
			.jpg) 
									
					
					Rajd Akropolu 2012 - Loeb umacnia się na pozycji lidera, kapeć Solberga
							2012-05-25 - Ł. Łuniewski     Tagi: Loeb, Rajd Akropolu, WRC, Wyniki, PWRC
						
						
						Sebastien Loeb popisał się najlepszym rezultatem na 22-kilometrowym odcinku Drossohori i powiększył przewagę nad rywalami w klasyfikacji generalnej Rajdu Akropolu.
Francuz za swoimi plecami zostawił Thierry Neuville'a (+3,4), Jari-Matti Latvalę (+4,4), Mikko Hirvonena (+5,1) oraz Pettera Solberga (+8,1), który do mety odcinka dojechał z przebitą oponą. Jest naprawdę ciężko. Jest bardzo błotniście, a ja mam twarde opony. Dobrze przejechałem ten odcinek, gdzie łatwo można było wypaść z linii. Jesteśmy bardzo blisko. To dobry czas. Jedynej rzeczy której brakuje nam to informacje o odcinkach - mówił Loeb.
Było bardzo trudno. Jest bardzo, bardzo ślisko. Dobrze wybrałem opony. Jestem zadowolony, ale wciąż zachowuję ostrożność. Zmieniliśmy dyferencjał i jest lepiej - komentował Neuville.
Kiedy jest błotniście i miękko nie lubię tego samochodu. Jest bardzo nadsterowny i podstaerowny. Myslę, że dobrze wybraliśmy opony - komentował Latvala.
Dobrze przejechałem ten oes. Nie miałem problemów. Może pod koniec poszedłem trochę za szeroko. Miejmy nadzieję, że nadal będziemy w grze - mówił Hirvonen.
	
	
	
	
						
Za szczytem był kamień w który uderzyłem. Uszkodziłem chyba też wał napędowy - relacjonował Solberg.
Za czołową piątką do mety odcinka dotarł Mads Ostberg (+10,6), Evgeny Novikov (+11,5), Ott Tanak (+11,7), Nasser Al Attiyah (+12,7) i Sebastien Ogier (+30,5).
Teraz było nadsterownie. Wprowadziłem niewielkie zmiany w samochodzie i teraz było zupełnie inaczej. Myślę, że udało się złapać trochę przyczepności. Nie mogę dostrzec małych szczegółów, aby było idealnie - mówił Ostberg.
Wydaje mi się, że jest coraz bardziej ślisko. Myślę, że miękkie opony byłyby najlepszym rozwiązaniem - oceniał Novikov.
Jechaliśmy na twardych oponach i ciężko było znaleźc dobry rytm, który co chwilę się zmienia. Staraliśmy się. Na wewnetrznych zakrętów było sporo kamieni i skał - donosił Tanak.
Jego kask [pilota-red.] zepsuł się całkowicie. Nie ryzykowałem - mówił Al Attiyah.
Było ciężko. Ten oes biegł po błocie. Mój czas jest bardzo zły. Cały czas driftowałem. Obracałem się i wpadłem do rowu. Wszędzie jest ślisko - tłumaczył Prokop, dwunasty na odcinku.
W klasyfikacji generalnej Sebastien Loeb wyprzedza Jari-Matti Latvalę (+10,1), Mikko Hirvonena (+15,0) i Pettera Solberga (+16,8).
W PWRC Nicolas Fuchs odrobił do Valeriy Gorbana 13,7 sekundy i obecnie traci do kierowcy Mitsubishi 34,9 sekundy.
					
					
Francuz za swoimi plecami zostawił Thierry Neuville'a (+3,4), Jari-Matti Latvalę (+4,4), Mikko Hirvonena (+5,1) oraz Pettera Solberga (+8,1), który do mety odcinka dojechał z przebitą oponą. Jest naprawdę ciężko. Jest bardzo błotniście, a ja mam twarde opony. Dobrze przejechałem ten odcinek, gdzie łatwo można było wypaść z linii. Jesteśmy bardzo blisko. To dobry czas. Jedynej rzeczy której brakuje nam to informacje o odcinkach - mówił Loeb.
Było bardzo trudno. Jest bardzo, bardzo ślisko. Dobrze wybrałem opony. Jestem zadowolony, ale wciąż zachowuję ostrożność. Zmieniliśmy dyferencjał i jest lepiej - komentował Neuville.
Kiedy jest błotniście i miękko nie lubię tego samochodu. Jest bardzo nadsterowny i podstaerowny. Myslę, że dobrze wybraliśmy opony - komentował Latvala.
Dobrze przejechałem ten oes. Nie miałem problemów. Może pod koniec poszedłem trochę za szeroko. Miejmy nadzieję, że nadal będziemy w grze - mówił Hirvonen.
Za czołową piątką do mety odcinka dotarł Mads Ostberg (+10,6), Evgeny Novikov (+11,5), Ott Tanak (+11,7), Nasser Al Attiyah (+12,7) i Sebastien Ogier (+30,5).
Teraz było nadsterownie. Wprowadziłem niewielkie zmiany w samochodzie i teraz było zupełnie inaczej. Myślę, że udało się złapać trochę przyczepności. Nie mogę dostrzec małych szczegółów, aby było idealnie - mówił Ostberg.
Wydaje mi się, że jest coraz bardziej ślisko. Myślę, że miękkie opony byłyby najlepszym rozwiązaniem - oceniał Novikov.
Jechaliśmy na twardych oponach i ciężko było znaleźc dobry rytm, który co chwilę się zmienia. Staraliśmy się. Na wewnetrznych zakrętów było sporo kamieni i skał - donosił Tanak.
Jego kask [pilota-red.] zepsuł się całkowicie. Nie ryzykowałem - mówił Al Attiyah.
Było ciężko. Ten oes biegł po błocie. Mój czas jest bardzo zły. Cały czas driftowałem. Obracałem się i wpadłem do rowu. Wszędzie jest ślisko - tłumaczył Prokop, dwunasty na odcinku.
W klasyfikacji generalnej Sebastien Loeb wyprzedza Jari-Matti Latvalę (+10,1), Mikko Hirvonena (+15,0) i Pettera Solberga (+16,8).
W PWRC Nicolas Fuchs odrobił do Valeriy Gorbana 13,7 sekundy i obecnie traci do kierowcy Mitsubishi 34,9 sekundy.
| Rajd Akropolu - na OS6 | |||
|---|---|---|---|
| poz. | kierowca | samochód | czas | 
| 1 | Sebastien Loeb | Citroen DS3 WRC | 18:13,4 | 
| 2 | Thierry Neuville | Citroen DS3 WRC | +3,4 | 
| 3 | Jari-Matti Latvala | Ford Fiesta WRC | +4,4 | 
| 4 | Mikko Hirvonen | Citroen DS3 WRC | +5,1 | 
| 5 | Petter Solberg | Ford Fiesta WRC | +8,1 | 
| 6 | Mads Ostberg | Ford Fiesta WRC | +10,6 | 
| 7 | Evgeny Novikov | Ford Fiesta WRC | +11,5 | 
| 8 | Ott Tanak | Ford Fiesta WRC | +11,7 | 
| 9 | Nasser Al Attiyah | Citroen DS3 WRC | +12,7 | 
| 10 | Sebastien Ogier | Skoda Fabia S2000 | +30,5 | 
| 17 1.PWRC | Nicolas Fuchs | Subaru Impreza | +1:35,0 | 
| Rajd Akropolu - po OS6 z 22 | |||
|---|---|---|---|
| poz. | kierowca | samochód | czas | 
| 1 | Sebastien Loeb | Citroen DS3 WRC | 1:30:05,3 | 
| 2 | Jari-Matti Latvala | Ford Fiesta WRC | +10,1 | 
| 3 | Mikko Hirvonen | Citroen DS3 WRC | +15,0 | 
| 4 | Petter Solberg | Ford Fiesta WRC | +16,8 | 
| 5 | Evgeny Novikov | Ford Fiesta WRC | +1:15,6 | 
| 6 | Mads Ostberg | Ford Fiesta WRC | +1:20,6 | 
| 7 | Ott Tanak | Ford Fiesta WRC | +2:05,1 | 
| 8 | Thierry Neuville | Citroen DS3 WRC | +2:14,0 | 
| 9 | Martin Prokop | Ford Fiesta WRC | +3:15,8 | 
| 10 | Sebastien Ogier | Skoda Fabia S2000 | +3:28,8 | 
| 17 1.PWRC | Valeriy Gorban | Mitsubishi Lancer Evo IX | +9:33,0 | 

Dodaj komentarz
					Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
				logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
					Komentarze do:
Rajd Akropolu 2012 - Loeb umacnia się na pozycji lidera, kapeć Solberga
Podobne: Rajd Akropolu 2012 - Loeb umacnia się na pozycji lidera, kapeć Solberga
				 Rajd Akropolu 2012 - Latvala wygrywa oes, Loeb o krok od zwycięstwa »
Rajd Akropolu 2012 - Latvala wygrywa oes, Loeb o krok od zwycięstwa »
					
					.jpg) Rajd Akropolu 2012 - Loeb wygrywa oes, klasyfikacja już ułożona »
Rajd Akropolu 2012 - Loeb wygrywa oes, klasyfikacja już ułożona »
					
				Podobne galerie: Rajd Akropolu 2012 - Loeb umacnia się na pozycji lidera, kapeć Solberga
				.jpg) Prezentacja zespołu Loeb Racing »
Prezentacja zespołu Loeb Racing »
					
					Najczęściej czytane w tym miesiącu
				
				
				
				
				
				
				
				
				
				Tapety na pulpit 
				
				
				
				
				
				
				
			Galerie zdjęć
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			Newsletter
			
.jpg) Sebastien Loeb
Sebastien Loeb
 
						
						 
						
						 Tapety
						
						Tapety   Tapety SsangYong
Tapety SsangYong  Rallye International du Valais
Rallye International du Valais  Grand Prix Belgii - Spa - Pitbabes
Grand Prix Belgii - Spa - Pitbabes  Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących
Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim!
Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim! Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V!
Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V! Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec
Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków?
Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków? 
 
			
 
 
			