
Puchar Renault Twingo R1 dopiero za rok
2011-02-01 - M. Zabolski Tagi: RSMP, R1, Boruta, Puchar Renault Twingo Sport
Planowany od tegorocznego Rajdu Elmot (8-10 kwietnia), markowy puchar Renault Twingo R1 nie odbędzie się. Organizator zawodów, Bartłomiej Boruta z 2Brally postanowił przesunąć rozpoczęcie rozgrywek na przyszły sezon Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski.
- Wydawać się może, że decyzja o zatrzymaniu projektu Twingo R1 Cup nie była dla naszego zespołu łatwa - mówi Bartłomiej Boruta. - Wbrew jednak pozorom nie było o czym na dobra sprawę decydować. Od początku zakładaliśmy organizację cyklu w oparciu rzeczywistą sytuację na rynku. Do dnia dzisiejszego, będącego terminem wiążącym z racji daty pierwszego rajdu i konieczności budowy rajdówek, otrzymaliśmy liczbę zgłoszeń na granicy uzgodnionego z PZM limitu. Dokładając nasz egzemplarz Twingo R1 nie było by problemu. - Nie chcemy jednak startować z programem na siłę i sztucznie pompować ilości zawodników by tylko ruszyć, bo wiadomo czym to skutkuje w połowie sezonu, nie mówiąc o jego końcu - zauważa szef 2Brally. - Naszym priorytetem jest realizowanie przemyślanych projektów spełniających oczekiwania zawodników i dostosowanych do wspomnianych wcześniej realiów rynkowych, a nie kopiowanie podobnych inicjatyw. - Trochę martwi mnie tylko sytuacja w której tani w zakupie, ekonomiczny w eksploatacji, zbudowany przez doświadczonych inżynierów w najnowszej specyfikacji oraz pierwszy na rynku w klasie R1 samochód rajdowy jadący w pucharze, który daje możliwość nagród finansowych i na koniec samochód cywilny o wartości 80 tyś. PLN, nie cieszy się jeszcze większym zainteresowaniem - przyznaje Boruta. - Każdy w tym miejscu zapytał by co dalej? Wraz z naszymi partnerami, którzy wspierali nas również w sezonie 2010 mamy zawsze plan B. Jaki? O tym poinformujemy w najbliższym czasie.
- Wydawać się może, że decyzja o zatrzymaniu projektu Twingo R1 Cup nie była dla naszego zespołu łatwa - mówi Bartłomiej Boruta. - Wbrew jednak pozorom nie było o czym na dobra sprawę decydować. Od początku zakładaliśmy organizację cyklu w oparciu rzeczywistą sytuację na rynku. Do dnia dzisiejszego, będącego terminem wiążącym z racji daty pierwszego rajdu i konieczności budowy rajdówek, otrzymaliśmy liczbę zgłoszeń na granicy uzgodnionego z PZM limitu. Dokładając nasz egzemplarz Twingo R1 nie było by problemu. - Nie chcemy jednak startować z programem na siłę i sztucznie pompować ilości zawodników by tylko ruszyć, bo wiadomo czym to skutkuje w połowie sezonu, nie mówiąc o jego końcu - zauważa szef 2Brally. - Naszym priorytetem jest realizowanie przemyślanych projektów spełniających oczekiwania zawodników i dostosowanych do wspomnianych wcześniej realiów rynkowych, a nie kopiowanie podobnych inicjatyw. - Trochę martwi mnie tylko sytuacja w której tani w zakupie, ekonomiczny w eksploatacji, zbudowany przez doświadczonych inżynierów w najnowszej specyfikacji oraz pierwszy na rynku w klasie R1 samochód rajdowy jadący w pucharze, który daje możliwość nagród finansowych i na koniec samochód cywilny o wartości 80 tyś. PLN, nie cieszy się jeszcze większym zainteresowaniem - przyznaje Boruta. - Każdy w tym miejscu zapytał by co dalej? Wraz z naszymi partnerami, którzy wspierali nas również w sezonie 2010 mamy zawsze plan B. Jaki? O tym poinformujemy w najbliższym czasie.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Puchar Renault Twingo R1 dopiero za rok
Podobne: Puchar Renault Twingo R1 dopiero za rok



Podobne galerie: Puchar Renault Twingo R1 dopiero za rok
.jpg)

Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć