Przejechali już 500 mil
Po pierwszym etapie liderem Rajdu Mille Miglia jest Giandomenico Basso. Kierowca Punto S2000 wygrał aż siedem z dzwięciu oesów i ma przewagę ponad 37s nad drugim Lucą Rossettim, również kierowcą S2000, tyle że marki Peugeot.
Aktualny mistrz Włoch i zwycięzca pierwszej eliminacji cyklu, Paolo Andreucci dojechał do mety etapu na trzecim miejscu. Lancer z Ralliartu tylko raz dowiózł go na pierwszym miejscu.
Piero Longhi po zwycięstwie w San Marino był zaliczany do faworytów, ale regularne lokaty w okolicach miejsc czwartego, piątego, szóstego, tylko jeden wygrany oes i jedno drugie miejsce spowodowały, że na ostatni serwis wjeżdżał jako czwarty. Mimo to jest najszybszym kierowcą Subaru, ale traci do lidera już prawie minutę.
Piąty Luca Cantamessa po przygodzie w WRC na Rajdzie di Alba wraca do Lancera lokując się 4,6s za piątym Andrea Aghinim z zespołu Subaru Italia.
Renato Travaglia pożegnał się z rajdem już na drugiej próbie, gdy jego Lancer zastrajkował i odmówił dalszej współpracy. Piąta odcinek z powodu awarii był ostatnim dla Alessandro Perico debiutującego za kierownicą Puegeota 207 S200 z Twister Corse.
W klasyfikacji Mistrzostw Europy po czwartkowym prologu prowadził Corrado Fontana w Punto S2000, ale już od oesu trzeciego pałęczkę przejął Bułgar Dimitar Iliev, mając za sobą Simona Jean-Josepha w Citroenie C2 S1600. Włoch spadł na trzecią lokatę, a po oesie szóstym nie pojawił się już w wynikach z powodu uszkodzonego zawieszenia.
Na czwartym oesie zripostował „Jean-Jo” i zmienił Bułgara na fotelu lidera, ale już szósta próba i jazda na przebitej oponie kosztowała go stratę 1 min i 47s. Iliev ponownie wyszedł na prowadzenie, którego nie oddał do końca etapu, zajmując jednocześnie bardzo dobre dziesiąte miejsce w klasyfikacji rajdu.
Nadspodziewanie dobrze radzi sobie Volkan Isik, który regularnie wygrywa z polskimi kierowcami. Kilkoma czasami pukał nawet do pierwszej dziesiątki, a zwycięstwa nad Jean-Josephem i Ilievem mogą być powodem do radości.
Michał Sołowow uczy się nowej, włoskiej rajdówki. Czasy w trzeciej dziesiątce i 21-sza lokata na koniec etapu na pewno nie zadowalają kieleckiego kierowcy.
Lepiej radził sobie Tomasz Czopik w Polo S2000, na oesie piątym zanotował 16-ty czas, tuż za Jean-Josephem i Ilievem. Niestety próba numer sześć przyniosła awarię układu przeniesienia napędu i Polak musiał pożegnać się z rajdem.
W klasie GT prowadzi Toni Gardemeister w Nissanie 350Z.
31st Rally Mille Miglia 2007 | ||||
---|---|---|---|---|
1. | BASSO GIANDOMENICO - DOTTA MITIA | Fiat Grande Punto S2000 | - | |
2. | ROSSETTI LUCA - CHIARCOSSI MATTEO | Peugeot 207 S2000 | 0:00.37.7 | |
3. | ANDREUCCI PAOLO - ANDREUSSI ANNA | Mitsubishi Lancer Evo IX | 0:00.54.6 | |
4. | LONGHI PIERO - IMERITO MAURIZIO | Subaru Impreza STI | 0:00.58.3 | |
5. | AGHINI ANDREA - CERRAI MASSIMILIANO | Subaru Impreza STI | 0:01.02.3 | |
Mistrzostwa Europy | ||||
1. | ILIEV DIMITAR - YANAKIEV YANAKI | Mitsubishi Lancer Evo IX | 0:03.15.1 | |
2. | ISIK VOLKAN - KARACAR GURAY | Fiat Grande Punto S2000 | 0:03.41.9 | |
3. | JEAN JOSEPH SIMON - BOYERE JACK | Citroën C2 S1600 | 0:04.01.1 | |
4. | SOLOWOW MICHAL - BARAN MACIEK | Fiat Grande Punto S2000 | 0:05.58.0 | |
5. | DONCHEV KRUM - VALCHEV STOIKO | Subaru Impreza STI | 0:08.44.2 |
Dodaj komentarz
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.