
Powstał Szutrowy Puchar Polski
2010-02-03 - Ł. Łuniewski Tagi: PZM, RPP, GKSS, Szutrowy Puchar Polski
Główna Komisja Sportu Samochodowego wprowadziła kilka zmian związanych ze zbliżającym się sezonem sportów motorowych.
Największą nowość stanowi wprowadzenie w Rajdowym Pucharze Polski rywalizacji o Szutrowy Puchar Polski, w skład którego wejdą cztery rundy. Cały komunikat GKSS, w którym zawarte sa wszelkie szczegóły, można przeczytać poniżej. 1. Na wniosek zawodników, GKSS wprowadza dodatkową klasyfikację pod nazwą „Szutrowy Puchar Polski”.
1.1 Przyjmuje się dla zawodników klasyfikowanych w „Szutrowym Pucharze Polski” identyczne kryteria uczestnictwa w zawodach (zgłoszenie, wpisowe, kolejność startu, warunki techniczne samochodów, klasyfikacja i inne) jak dla zawodników zgłoszonych do RPP według Regulaminu Ramowego RPP 2010. 1.2 Szutrowy Puchar Polski jest przeznaczony wyłącznie dla zawodników z licencją „R1” z wyłączeniem klasy N4/30 oraz klasy Gość i zostanie rozegrany podczas rajdów :
1. Rajd Lotos
2. Rajd Warmiński
3. Rajd Warszawski
4. Rajd Kormoran
1.3 W klasyfikacji rocznej Pucharu klasyfikowani będą kierowcy i piloci którzy ukończyli przynajmniej jedną rundę. Do klasyfikacji rocznej zaliczone będą punkty z „n-1” z rozegranych rund. W klasyfikacji rocznej zastosowanie ma punkt 17.2 i 17.5 regulaminu ramowego RSMP 2010.
1.4 Nagrody w klasyfikacji rocznej „Szutrowego Pucharu Polski” zostaną wręczone podczas zakończenia sezonu RPP według następującego klucza:
1. 1,2 i 3 miejsce w Klasyfikacji Generalnej
2. 1,2 i 3 miejsce w klasyfikacji każdej z klas bez względu na ilość sklasyfikowanych
2. Anuluje się punkt 4.3.3. regulaminu ramowego RSMP 2010 i przyjmuje, że samochody grupy „R” w sezonie 2010 nie będą podzielone na klasy a rywalizacja będzie odbywała się tylko i wyłącznie w obrębie grupy „R” oraz w klasyfikacji generalnej.
Nagrody w rundach RSMP dla grupy „R” :
• za 1, 2 i 3 miejsce w klasyfikacji generalnej grupy „R” - po 2 puchary
Nagrody w klasyfikacji rocznej dla grupy „R” :
• za pierwsze miejsce - Mistrz Polski;
• za drugie miejsce - Wicemistrz Polski;
• za trzecie miejsce - Drugi Wicemistrz Polski
3. GKSS informuje zainteresowanych zawodników, że w sezonie 2010 w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski w klasie N3 dopuszczone będą samochody Opel Astra GSI / GTE 16V, zgodne z utraconą homologacją FIA A/N 54 52.
4. GKSS informuje zainteresowanych zawodników, że w sezonie 2010 zostaną rozegrane Mistrzostwa Polski w Rallycross w Dywizji KIA Picanto Cup.
Regulamin MPRC znajduje się na stronie www.pzm.pl
KIA Motors Polska Sp. z o.o. udzieli zawodnikom zgłoszonym do Dywizji KIA Picanto Cup w Rallycross rabatów na zakup części w wysokości 45%.
Zawodnicy zainteresowani startami w tej klasie oraz skorzystaniem z proponowanych rabatów proszeni są o składanie w Biurze Sportu i Marketingu PZM deklaracji startów.
Deklaracja startów upoważnia zainteresowanych do korzystania z w/w upustów przed rozpoczęciem sezonu.
Warszawa 03.02.2010.
Niniejszy komunikat wchodzi w życie z dniem ogłoszenia
Przewodniczący GKSS
Piotr Tonderski
Największą nowość stanowi wprowadzenie w Rajdowym Pucharze Polski rywalizacji o Szutrowy Puchar Polski, w skład którego wejdą cztery rundy. Cały komunikat GKSS, w którym zawarte sa wszelkie szczegóły, można przeczytać poniżej. 1. Na wniosek zawodników, GKSS wprowadza dodatkową klasyfikację pod nazwą „Szutrowy Puchar Polski”.
1.1 Przyjmuje się dla zawodników klasyfikowanych w „Szutrowym Pucharze Polski” identyczne kryteria uczestnictwa w zawodach (zgłoszenie, wpisowe, kolejność startu, warunki techniczne samochodów, klasyfikacja i inne) jak dla zawodników zgłoszonych do RPP według Regulaminu Ramowego RPP 2010. 1.2 Szutrowy Puchar Polski jest przeznaczony wyłącznie dla zawodników z licencją „R1” z wyłączeniem klasy N4/30 oraz klasy Gość i zostanie rozegrany podczas rajdów :
1. Rajd Lotos
2. Rajd Warmiński
3. Rajd Warszawski
4. Rajd Kormoran
1.4 Nagrody w klasyfikacji rocznej „Szutrowego Pucharu Polski” zostaną wręczone podczas zakończenia sezonu RPP według następującego klucza:
1. 1,2 i 3 miejsce w Klasyfikacji Generalnej
2. 1,2 i 3 miejsce w klasyfikacji każdej z klas bez względu na ilość sklasyfikowanych
2. Anuluje się punkt 4.3.3. regulaminu ramowego RSMP 2010 i przyjmuje, że samochody grupy „R” w sezonie 2010 nie będą podzielone na klasy a rywalizacja będzie odbywała się tylko i wyłącznie w obrębie grupy „R” oraz w klasyfikacji generalnej.
Nagrody w rundach RSMP dla grupy „R” :
• za 1, 2 i 3 miejsce w klasyfikacji generalnej grupy „R” - po 2 puchary
Nagrody w klasyfikacji rocznej dla grupy „R” :
• za pierwsze miejsce - Mistrz Polski;
• za drugie miejsce - Wicemistrz Polski;
• za trzecie miejsce - Drugi Wicemistrz Polski
3. GKSS informuje zainteresowanych zawodników, że w sezonie 2010 w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski w klasie N3 dopuszczone będą samochody Opel Astra GSI / GTE 16V, zgodne z utraconą homologacją FIA A/N 54 52.
4. GKSS informuje zainteresowanych zawodników, że w sezonie 2010 zostaną rozegrane Mistrzostwa Polski w Rallycross w Dywizji KIA Picanto Cup.
Regulamin MPRC znajduje się na stronie www.pzm.pl
KIA Motors Polska Sp. z o.o. udzieli zawodnikom zgłoszonym do Dywizji KIA Picanto Cup w Rallycross rabatów na zakup części w wysokości 45%.
Zawodnicy zainteresowani startami w tej klasie oraz skorzystaniem z proponowanych rabatów proszeni są o składanie w Biurze Sportu i Marketingu PZM deklaracji startów.
Deklaracja startów upoważnia zainteresowanych do korzystania z w/w upustów przed rozpoczęciem sezonu.
Warszawa 03.02.2010.
Niniejszy komunikat wchodzi w życie z dniem ogłoszenia
Przewodniczący GKSS
Piotr Tonderski
źródło: pzm.pl
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Powstał Szutrowy Puchar Polski
Podobne: Powstał Szutrowy Puchar Polski

Podobne galerie: Powstał Szutrowy Puchar Polski


Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć