 
									
					
					
					
					
						Pomimo rozgrywających się w ciągu ostatnich dni dramatów w Rajdowych Mistrzostwach Świata, Paul Hembery, szef działu sportu w firmie Pirelli, apeluje o spokój i rozsądek. Jego zdaniem 
Włoski koncern, jako wyłączny dostawca ogumienia do RMŚ, zainwestował w rajdy 10 milionów funtów. Pirelli stanowi nieodłączną część spektaklu jakim jest WRC. W przyszłym roku będzie wystawiać kilka Mitsubishi Evo X dla zwycięzców programu Pirelli Star Driver.
Hembery uważa, że RMŚ przechodzą nieuniknioną reformację w imię lepszej przyszłości, co potwierdzają poważne inwestycje Pirelli.
"Rajdowa Mistrzostwa Świata przechodzą teraz transformacje. Od 2010 r. będzie obowiązywał nowy regulamin. Jestem już bardzo podekscytowany tym sezonem. Póki co czeka nas trudny rok 2009, i to w skali globalnej".
"Jednak dalsza przyszłość zapowiada się emocjonująco. Następni producenci planują zbudować samochody według nowej formuły. Jestem przekonany, że takie konstrukcje stworzy Fiat, Volkswagen i Peugeot, a Citroen i Ford już nad tym pracują".
"To nie jest tak, że będzie tylko gorzej . Czeka nas wspaniały okres, gdzie koszty udziału w mistrzostwach będzie znacznie bardziej zoptymalizowane. Rajd WRC kosztują producentów tylko dziesiątą część tego co Formuła 1. Siłą rajdów będą teraz koszty oraz nowy globalny promotor".
	
	
	
	
						"To nie tylko takie moje czcze gadanie. Bez wątpienia brak Subaru to wielka strata dla tego sportu, ale musimy patrzeć w przyszłość. Nie brakuje ludzi, którzy najchętniej już by postawili krzyżyk na WRC, ale nie znajdą tego sportu od środka".
"Musimy podejść z rozsądkiem do nadchodzącego sezonu i wykorzystać go jako okres przygotowań do 2010 r. Wierzcie mi, WRC zmierza we właściwym kierunku, przy zaangażowaniu odpowiednich producentów, a z właściwymi ludźmi stojącymi za wszystkim".
					
Włoski koncern, jako wyłączny dostawca ogumienia do RMŚ, zainwestował w rajdy 10 milionów funtów. Pirelli stanowi nieodłączną część spektaklu jakim jest WRC. W przyszłym roku będzie wystawiać kilka Mitsubishi Evo X dla zwycięzców programu Pirelli Star Driver.
Hembery uważa, że RMŚ przechodzą nieuniknioną reformację w imię lepszej przyszłości, co potwierdzają poważne inwestycje Pirelli.
"Rajdowa Mistrzostwa Świata przechodzą teraz transformacje. Od 2010 r. będzie obowiązywał nowy regulamin. Jestem już bardzo podekscytowany tym sezonem. Póki co czeka nas trudny rok 2009, i to w skali globalnej".
"Jednak dalsza przyszłość zapowiada się emocjonująco. Następni producenci planują zbudować samochody według nowej formuły. Jestem przekonany, że takie konstrukcje stworzy Fiat, Volkswagen i Peugeot, a Citroen i Ford już nad tym pracują".
"To nie jest tak, że będzie tylko gorzej . Czeka nas wspaniały okres, gdzie koszty udziału w mistrzostwach będzie znacznie bardziej zoptymalizowane. Rajd WRC kosztują producentów tylko dziesiątą część tego co Formuła 1. Siłą rajdów będą teraz koszty oraz nowy globalny promotor".
"Musimy podejść z rozsądkiem do nadchodzącego sezonu i wykorzystać go jako okres przygotowań do 2010 r. Wierzcie mi, WRC zmierza we właściwym kierunku, przy zaangażowaniu odpowiednich producentów, a z właściwymi ludźmi stojącymi za wszystkim".
źródło: autosport.com
										
					
				Dodaj komentarz
					Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
				logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
					Komentarze do:
Pirelli pozostaje optymistą
Podobne: Pirelli pozostaje optymistą
				 Na kogo liczy Pirelli? Jak zwykle gwiazdą będzie Kubica »
Na kogo liczy Pirelli? Jak zwykle gwiazdą będzie Kubica »
					
					 Dziewięciu kierowców z oponami Pirelli w Rajdzie Meksyku. Kto poza Kubicą? »
Dziewięciu kierowców z oponami Pirelli w Rajdzie Meksyku. Kto poza Kubicą? »
					
					 Robert Kubica przywitany w gronie kierowców Pirelli »
Robert Kubica przywitany w gronie kierowców Pirelli »
					
					 Pirelli w liczbach - dane statystyczne sezonu 2014. Kto wygrał dwa oesy? »
Pirelli w liczbach - dane statystyczne sezonu 2014. Kto wygrał dwa oesy? »
					
				Podobne galerie: Pirelli pozostaje optymistą
				
				
				
				
				Najczęściej czytane w tym miesiącu
				
				
				
				
				
				
				
				
				
				Tapety na pulpit 
				
				
				
				
				
				
				
			Galerie zdjęć
			Newsletter
			
.jpg)



 
						
						 
						
						 Tapety
						
						Tapety   Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków?
Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków? Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V!
Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V! Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących
Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory
Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim!
Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim! Richard Burns Rally - Tapety, Screeny Hi-Res
Richard Burns Rally - Tapety, Screeny Hi-Res  Grand Prix Japonii - Fuji - Pitbabes
Grand Prix Japonii - Fuji - Pitbabes  Tapety Citroen
Tapety Citroen  
 
			
 
 
			