Rajdy » Mistrzostwa Świata WRC » Aktualności » Pięć rzeczy, których nauczyliśmy się po Rajdzie Niemiec
Pięć rzeczy, których nauczyliśmy się po Rajdzie Niemiec
2012-08-30 - Ł. Łuniewski Tagi: Loeb, Rajd Niemiec, WRC, Kościuszko, Mikkelsen, Tanak, Blomqvist
Rajd Niemiec tradycyjnie już pokazał rewelacyjną formę Sebastiena Loeba oraz zespołu Citroena na asfaltowych odcinkach specjalnych. Oprócz tego dowiedzieliśmy się także pięciu pożytecznych rzeczy po zakończeniu zmagań z trasami dziewiątej rundy WRC.
1. Loeb pozostaje mistrzem Rajdu Niemiec
Jeśli chodzi o Rajd Niemiec to z pewnością kolejni kierowcy pojawiający się na trasach asfaltowej rundy Mistrzostw Świata mają monumentalny punkt odniesienia. Wygrana w dziewięciu z dziesięciu edycji imprezy oraz przypieczętowanie triumfu wygraną na Power Stage musi coś oznaczać.
2. Stig Blomqvist nadal potrafi jeździć
Stig Blomqvist pojawił się w tym roku na trasach Rajdu Niemiec w rywalizacji historyków i na trasach zachwycał kibiców jazdą Audi Quattro E2. Warto tu dodać, że Szwed ma już 66 lat. 3. Tanak pokazuje rajdowe umiejętności
Po frustrujących startach Otto Tanaka, młody Estończyk udowodnił w Niemczech dlaczego to właśnie on ma szansę w przyszłości walczyć o mistrzowskie tytuły. Wygrane odcinki na asfalcie, który nie jest ulubioną nawierzchnia Tanaka zapadły kibicom w pamięć, pomimo nie ukończenia rywalizacji po wycofaniu go przez zespół na ostatnim serwisie. 4. Mikkelsen coraz bliżej Volkswagena
Choć Andreas Mikkelsen nie został jeszcze potwierdzony jako kierowca Volkswagena w 2013 roku, to Norweg jest na jak najlepszej drodze, by zasiąść za kierownicą Polo R WRC. Przez cały czas trwania Rajdu Niemiec Mikkelsen rywalizował z Sebastienem Ogierem i jako pierwszy w historii kierowca wywalczył punkty na Power Stage za kierownicą auta klasy S2000.
5. Kościuszko nie rezygnuje z walki o mistrzowski tytuł
Po odpadnięciu z rywalizacji na trasach Rajdu Argentyny, Michał Kościuszko rozpoczyna pogoń za liderem PWRC Benito Guerrą, który na dwie rundy przed końcem wyprzedza Polaka o 15 punktów.
1. Loeb pozostaje mistrzem Rajdu Niemiec
Jeśli chodzi o Rajd Niemiec to z pewnością kolejni kierowcy pojawiający się na trasach asfaltowej rundy Mistrzostw Świata mają monumentalny punkt odniesienia. Wygrana w dziewięciu z dziesięciu edycji imprezy oraz przypieczętowanie triumfu wygraną na Power Stage musi coś oznaczać.
2. Stig Blomqvist nadal potrafi jeździć
Stig Blomqvist pojawił się w tym roku na trasach Rajdu Niemiec w rywalizacji historyków i na trasach zachwycał kibiców jazdą Audi Quattro E2. Warto tu dodać, że Szwed ma już 66 lat. 3. Tanak pokazuje rajdowe umiejętności
Po frustrujących startach Otto Tanaka, młody Estończyk udowodnił w Niemczech dlaczego to właśnie on ma szansę w przyszłości walczyć o mistrzowskie tytuły. Wygrane odcinki na asfalcie, który nie jest ulubioną nawierzchnia Tanaka zapadły kibicom w pamięć, pomimo nie ukończenia rywalizacji po wycofaniu go przez zespół na ostatnim serwisie. 4. Mikkelsen coraz bliżej Volkswagena
Choć Andreas Mikkelsen nie został jeszcze potwierdzony jako kierowca Volkswagena w 2013 roku, to Norweg jest na jak najlepszej drodze, by zasiąść za kierownicą Polo R WRC. Przez cały czas trwania Rajdu Niemiec Mikkelsen rywalizował z Sebastienem Ogierem i jako pierwszy w historii kierowca wywalczył punkty na Power Stage za kierownicą auta klasy S2000.
5. Kościuszko nie rezygnuje z walki o mistrzowski tytuł
Po odpadnięciu z rywalizacji na trasach Rajdu Argentyny, Michał Kościuszko rozpoczyna pogoń za liderem PWRC Benito Guerrą, który na dwie rundy przed końcem wyprzedza Polaka o 15 punktów.
źródło: wrc.com
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
2
Komentarze do:
Pięć rzeczy, których nauczyliśmy się po Rajdzie Niemiec
Pięć rzeczy, których nauczyliśmy się po Rajdzie Niemiec
Pioykowsky 2012-08-30 22:11
Dodałbym szóstą, choć wiemy to od dość dawna: kto by nie wsiadł w Citroena, osiąga lepsze czasy niż ci w Fordach :/
Pięć rzeczy, których nauczyliśmy się po Rajdzie Niemiec
Cossi 2012-08-30 23:56
No niestety. Chyba zostało nam czekać na Ogiera w Polówce, tylko On może prawdopodobnie zmienić ten stan rzeczy. Nie lubię VW, ale trzeba im przyznać, za co się nie wezmą to robią to porządnie. A z nie normatywnym charakterem Ogiera może być naprawdę udany debiut.
Podobne: Pięć rzeczy, których nauczyliśmy się po Rajdzie Niemiec
WRC: Zespoły i ich kierowcy na sezon 2019 »
WRC: Tanak przed Mikkelsenem w Rajdzie Niemiec »
Rajd Niemiec 2012 - Tanak wygrywa kolejny oes »
Rajd Niemiec 2012 - Loeb kontroluje rywali, oes dla Tanaka »
Podobne galerie: Pięć rzeczy, których nauczyliśmy się po Rajdzie Niemiec
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć