Rajdy  »  Mistrzostwa Świata WRC  »  Aktualności  »  Rajd Niemiec - Ogier na czele po kapciu Loeba!
Sebastien Ogier

Rajd Niemiec - Ogier na czele po kapciu Loeba!

2011-08-20 - M. Zabolski     Tagi: Loeb, Rajd Niemiec, WRC, Wyniki, Ogier
Po wygraniu drugiego przejazdu odcinka Arena Panzerplatte, Sebastien Ogier w Citroenie DS3 WRC objął prowadzenie w Rajdzie Niemiec. Niespodziewanie lider zawodów, Sebastien Loeb złapał kapcia i przed ostatnim dniem rywalizacji traci do kolegi zespołu ponad minutę. Drugi czas na OS14 wykręcił podróżujący na trzecim miejscu Dani Sordo w Mini John Cooper Works WRC. - Z pewnością nie mogę się cieszyć - przyznał Sebastien Ogier. - Nie mogę być szczęśliwy, że mój kolega z zespołu ma pecha, ale dobrze, że jest sprawiedliwość w sporcie - dodał kąśliwie. - Nie wiem, co się stało - mówił Sebastien Loeb. - Na skraju drogi było parę kamieni. Starałem się jechać na luzie. Co teraz będzie? To nie jest wina Ogiera. Nie wiem, tak się stało...
- Naprawdę starałem się mocno cisnąć - zapewniał Dani Sordo. - Mogłem pojechać trochę lepiej, ale nie za dużo. Jestem naprawdę zadowolony z samochodu, z pracy teamu, z wprowadzonych modyfikacji w samochodzie.
Mikko Hirvonen (Ford Fiesta RS WRC) stracił do Sordo niecałe 6 sekund, przez co jego strata do podium wzrosła do ponad pół minuty. Kapcie nie ominęły także rywalizujących o 5. miejsce Krisa Meeke’a (Mini) i Pettera Solberga (Citroen), który dojechał z uszkodzonym amortyzatorem. Przed niedzielnym etapem tę dwójkę dzieli tylko 9,1 sekundy.- Staram się walczyć - powiedział Mikko Hirvonen. - Samochód jest bardzo dobry. Jazda nie była perfekcyjna, ale zobaczymy jutro...

- Uderzyliśmy w coś kołem na skrzyżowaniu tuż po starcie - wyjaśniał Kris Meeke. - Zmieniliśmy setup na Baumholder, ale nie byłem zadowolony z ustawienia samochodu. Potem przeszkadzały mi wibracje.

Przebita opona w Fieście WRC pogrążyła wynik Dennisa Kuipersa. Na jego siódme miejsce wskoczył Kimi Raikkonen (Citroen), który na ostatniej próbie przeskoczył przed Henninga Solberga (Ford). Czołową dziesiątkę uzupełniają Armindo Araujo (Mini) oraz Peter van Merksteijn (Citroen).
Rajd Niemiec - na OS14
 poz.kierowca
samochód
czas
1Sebastien Ogier Citroen DS3 WRC 19:49,2
2Dani Sordo Mini John Cooper Works WRC +3,4
3Mikko Hirvonen
Ford Fiesta RS WRC +9,3
4Petter Solberg
Citroen DS3 WRC +19,1
5Kimi Raikkonen Citroen DS3 WRC +22,5
6Henning Solberg Ford Fiesta RS WRC +29,7
7Kris Meeke Mini John Cooper Works WRC +33,1
8Armindo Araujo
Mini John Cooper Works WRC +40,8
9Peter van Merksteijn
Citroen DS3 WRC +47,5
10Patrik Flodin
Mini John Cooper Works WRC +55,6
Rajd Niemiec - po OS14 z 19
 poz.kierowca
samochód
czas
1Sebastien Ogier Citroen DS3 WRC 2:44,43,2
2Sebastien Loeb
Citroen DS3 WRC +1:11,3
3Dani Sordo
Mini John Cooper Works WRC +2:10,2
4Mikko Hirvonen Ford Fiesta RS WRC +2:43,3
5Kris Meeke
Mini John Cooper Works WRC +3:33,2
6Petter Solberg
Citroen DS3 WRC +3:42,3
7Kimi Raikkonen Citroen DS3 WRC +5:53,2
8Henning Solberg Ford Fiesta RS WRC +5:59,4
9Armindo Araujo Mini John Cooper Works WRC +7:51,6
10Peter van Merksteijn Citroen DS3 WRC +8:25,9



Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
3

Komentarze do:

Rajd Niemiec - Ogier na czele po kapciu Loeba!

Rajd Niemiec - Ogier na czele po kapciu Loeba!
Arcadio13 2011-08-20 21:57
Mnie w tej sytuacji najbardziej cieszy dobry wynik Daniego Sordo. Nie ograniczany zespołową hierarchią może pokazać innym kierowcom że nadal muszą się z nim liczyć...
Rajd Niemiec - Ogier na czele po kapciu Loeba!
Miko 2011-08-20 23:03
Według mnie Ogier skorzysta z bardzo intratnej propozycji VW i na tym się skończy, sami nie przewidzieli że ich dziecko tak straszliwie szybko nauczy się biegać po linie...; Bardzo fajnie, że Mini jest już w zalążkach konkurencyjne. Myślę iż już nadszedł czas kiedy w WRC zaczyna kończyć się nuda ;]
Rajd Niemiec - Ogier na czele po kapciu Loeba!
Skoczek120 2011-08-20 23:10
Mam nadzieje, że to dobry znak i WRC odżyje! Nie chodzi o hegemonię Loeba. Chodzi tylko o potężny kryzys. Dwa zespoły to zdecydowanie za mało! Seria zostanie jeszcze uratowana, co mnie cieszy! :-))