
Nowe Evo IX w IM RACING
2007-03-21 - Ł. Lach Tagi:
Po występie w styczniowym Rajdzie Monte Carlo, Andrzej Mancin wraz ze swoim pilotem Ryszardem Ciupką wezmą udział we włoskim Rally degli Abeti e dell'Abetone. Asfaltowa impreza odbędzie się w najbliższy weekend na odcinkach w rejonie Toskanii. Dla załogi IM Racing Team będzie to debiut za kierownicą N-grupowego Mitsubishi Lancera Evo IX, którego budowa zakończyła się kilka dni temu w Bielsku-Białej.
Wieczorem niespodziewanie spadł śnieg
Mancin testuje na Salmopolu (prawy nawrót pod góre na Julianach)
W celu jak najlepszego przygotowania się do startu we włoskiej imprezie, będącej pierwszą rundą cyklu International Rally Cup, Andrzej skorzystał z rad znanego fińskiego kierowcy Janiego Paasonena, który pomagał mu w odpowiednim ustawieniu zawieszenia rajdówki. Testy samochodu odbyły się wczoraj wieczorem w okolicach Bielska-Białej i Szczyrku. Andrzej i Jani przejechali Lancerem Evo IX około 80 km.
Andrzej Mancin: "Przede wszystkim testowaliśmy zupełnie nowe dla mnie zawieszenie włoskiej firmy Extremetech. Jani pomagał mi w ustawieniu samochodu. Niestety nie udało nam się zrealizować całego planu. Wszystko przez śnieg, który wczoraj padał na Salmopolu, gdzie jeździliśmy rajdówką. To był mój pierwszy kontakt z Mitsubishi Lancerem Evo IX. Dosłownie kilka godzin wcześniej odwiedził nas Węgier Istvan Tarlos, który do samochodu wgrał elektronikę australijskiego Moteca. Śmiało mogę stwierdzić, że "dziewiątka" jest dużo mocniejsza od Lancera Evo VII, którym wcześniej jeździłem."
Andrzeja Mancina czeka bardzo pracowity okres. Wraz z Ryszardem Ciupką już jutro wyrusza on do Włoch. Pierwszy z ośmiu odcinków specjalnych Rally degli Abeti rozpocznie się w sobotnie popołudnie, 24 marca. Trasa zawodów jest bardzo kompaktowa i liczy zaledwie 317,51 km, z czego 126,57 km to próby sportowe.
W International Rally Cup mogą startować samochody WRC. Na liście zgłoszeń Rally degli Abeti znajdują się cztery World Rally Cary: dwa Fordy Focusy, Peugeot 206 oraz Toyota Corolla. W klasie N4, w której punktować będzie Andrzej i Ryszard, zgłoszonych jest trzynaście samochodów.
Po zakończeniu imprezy załoga IM Racing Team nie wraca do Polski. Andrzej i Ryszard wystartują bowiem 1 kwietnia w szutrowym Rajdzie San Marino - drugiej rundzie mistrzostw Włoch. W obu imprezach Polacy będą korzystać z wiedzy włoskich inżynierów z firmy Extremetech, którzy mają im pomóc w odpowiednim ustawieniu zawieszenia Mitsubishi Lancera Evo IX.


Andrzej Mancin: "Przede wszystkim testowaliśmy zupełnie nowe dla mnie zawieszenie włoskiej firmy Extremetech. Jani pomagał mi w ustawieniu samochodu. Niestety nie udało nam się zrealizować całego planu. Wszystko przez śnieg, który wczoraj padał na Salmopolu, gdzie jeździliśmy rajdówką. To był mój pierwszy kontakt z Mitsubishi Lancerem Evo IX. Dosłownie kilka godzin wcześniej odwiedził nas Węgier Istvan Tarlos, który do samochodu wgrał elektronikę australijskiego Moteca. Śmiało mogę stwierdzić, że "dziewiątka" jest dużo mocniejsza od Lancera Evo VII, którym wcześniej jeździłem."
W International Rally Cup mogą startować samochody WRC. Na liście zgłoszeń Rally degli Abeti znajdują się cztery World Rally Cary: dwa Fordy Focusy, Peugeot 206 oraz Toyota Corolla. W klasie N4, w której punktować będzie Andrzej i Ryszard, zgłoszonych jest trzynaście samochodów.
Po zakończeniu imprezy załoga IM Racing Team nie wraca do Polski. Andrzej i Ryszard wystartują bowiem 1 kwietnia w szutrowym Rajdzie San Marino - drugiej rundzie mistrzostw Włoch. W obu imprezach Polacy będą korzystać z wiedzy włoskich inżynierów z firmy Extremetech, którzy mają im pomóc w odpowiednim ustawieniu zawieszenia Mitsubishi Lancera Evo IX.
źródło: I.M. Racing
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Nowe Evo IX w IM RACING
Newsletter
Galerie zdjęć