 
									
					
					Nowe Evo IX w IM RACING
							2007-03-21 - Ł. Lach     Tagi: 
						
						
						Po występie w styczniowym Rajdzie Monte Carlo, Andrzej Mancin wraz ze swoim pilotem Ryszardem Ciupką wezmą udział we włoskim Rally degli Abeti e dell'Abetone. Asfaltowa impreza odbędzie się w najbliższy weekend na odcinkach w rejonie Toskanii. Dla załogi IM Racing Team będzie to debiut za kierownicą N-grupowego Mitsubishi Lancera Evo IX, którego budowa zakończyła się kilka dni temu w Bielsku-Białej.
			 Wieczorem niespodziewanie spadł śnieg
Wieczorem niespodziewanie spadł śnieg Mancin testuje na Salmopolu (prawy nawrót pod góre na Julianach)
			
						W celu jak najlepszego przygotowania się do startu we włoskiej imprezie, będącej pierwszą rundą cyklu International Rally Cup, Andrzej skorzystał z rad znanego fińskiego kierowcy Janiego Paasonena, który pomagał mu w odpowiednim ustawieniu zawieszenia rajdówki. Testy samochodu odbyły się wczoraj wieczorem w okolicach Bielska-Białej i Szczyrku. Andrzej i Jani przejechali Lancerem Evo IX około 80 km.
Mancin testuje na Salmopolu (prawy nawrót pod góre na Julianach)
			
						W celu jak najlepszego przygotowania się do startu we włoskiej imprezie, będącej pierwszą rundą cyklu International Rally Cup, Andrzej skorzystał z rad znanego fińskiego kierowcy Janiego Paasonena, który pomagał mu w odpowiednim ustawieniu zawieszenia rajdówki. Testy samochodu odbyły się wczoraj wieczorem w okolicach Bielska-Białej i Szczyrku. Andrzej i Jani przejechali Lancerem Evo IX około 80 km.
Andrzej Mancin: "Przede wszystkim testowaliśmy zupełnie nowe dla mnie zawieszenie włoskiej firmy Extremetech. Jani pomagał mi w ustawieniu samochodu. Niestety nie udało nam się zrealizować całego planu. Wszystko przez śnieg, który wczoraj padał na Salmopolu, gdzie jeździliśmy rajdówką. To był mój pierwszy kontakt z Mitsubishi Lancerem Evo IX. Dosłownie kilka godzin wcześniej odwiedził nas Węgier Istvan Tarlos, który do samochodu wgrał elektronikę australijskiego Moteca. Śmiało mogę stwierdzić, że "dziewiątka" jest dużo mocniejsza od Lancera Evo VII, którym wcześniej jeździłem."
	
	
	
	
						Andrzeja Mancina czeka bardzo pracowity okres. Wraz z Ryszardem Ciupką już jutro wyrusza on do Włoch. Pierwszy z ośmiu odcinków specjalnych Rally degli Abeti rozpocznie się w sobotnie popołudnie, 24 marca. Trasa zawodów jest bardzo kompaktowa i liczy zaledwie 317,51 km, z czego 126,57 km to próby sportowe.
W International Rally Cup mogą startować samochody WRC. Na liście zgłoszeń Rally degli Abeti znajdują się cztery World Rally Cary: dwa Fordy Focusy, Peugeot 206 oraz Toyota Corolla. W klasie N4, w której punktować będzie Andrzej i Ryszard, zgłoszonych jest trzynaście samochodów.
Po zakończeniu imprezy załoga IM Racing Team nie wraca do Polski. Andrzej i Ryszard wystartują bowiem 1 kwietnia w szutrowym Rajdzie San Marino - drugiej rundzie mistrzostw Włoch. W obu imprezach Polacy będą korzystać z wiedzy włoskich inżynierów z firmy Extremetech, którzy mają im pomóc w odpowiednim ustawieniu zawieszenia Mitsubishi Lancera Evo IX.
					
 Wieczorem niespodziewanie spadł śnieg
Wieczorem niespodziewanie spadł śnieg Mancin testuje na Salmopolu (prawy nawrót pod góre na Julianach)
Mancin testuje na Salmopolu (prawy nawrót pod góre na Julianach)
			Andrzej Mancin: "Przede wszystkim testowaliśmy zupełnie nowe dla mnie zawieszenie włoskiej firmy Extremetech. Jani pomagał mi w ustawieniu samochodu. Niestety nie udało nam się zrealizować całego planu. Wszystko przez śnieg, który wczoraj padał na Salmopolu, gdzie jeździliśmy rajdówką. To był mój pierwszy kontakt z Mitsubishi Lancerem Evo IX. Dosłownie kilka godzin wcześniej odwiedził nas Węgier Istvan Tarlos, który do samochodu wgrał elektronikę australijskiego Moteca. Śmiało mogę stwierdzić, że "dziewiątka" jest dużo mocniejsza od Lancera Evo VII, którym wcześniej jeździłem."
W International Rally Cup mogą startować samochody WRC. Na liście zgłoszeń Rally degli Abeti znajdują się cztery World Rally Cary: dwa Fordy Focusy, Peugeot 206 oraz Toyota Corolla. W klasie N4, w której punktować będzie Andrzej i Ryszard, zgłoszonych jest trzynaście samochodów.
Po zakończeniu imprezy załoga IM Racing Team nie wraca do Polski. Andrzej i Ryszard wystartują bowiem 1 kwietnia w szutrowym Rajdzie San Marino - drugiej rundzie mistrzostw Włoch. W obu imprezach Polacy będą korzystać z wiedzy włoskich inżynierów z firmy Extremetech, którzy mają im pomóc w odpowiednim ustawieniu zawieszenia Mitsubishi Lancera Evo IX.
źródło: I.M. Racing
										
					
				Dodaj komentarz
					Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
				logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
					Komentarze do:
Nowe Evo IX w IM RACING
Najczęściej czytane w tym miesiącu
				
				
				
				
				
				
				
				
				
				Tapety na pulpit 
				
				
				
				
				
				
				
			Galerie zdjęć
			Newsletter
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			

 Ford Mustang GT kabriolet - model 2011
Ford Mustang GT kabriolet - model 2011  Nowe BMW X1 - galeria nr 1
Nowe BMW X1 - galeria nr 1  Tapety Suzuki
Tapety Suzuki  Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V!
Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V! Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących
Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory
Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków?
Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków? Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim!
Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim! 
 
			
 
 
			