
Bardziej agresywny wygląd dzięki nowym pakietom aerodynamiczny, mocniejsze silniki i zwiększona zwężka turbo - to najważniejsze zmiany, jakie czekają samochody WRC od sezonu 2017. Nie będzie zmian klasy aut, startujących w mistrzostwach świata.
Po spotkaniu Światowej Rady Sportów Motorowych w Meksyku pojawiły się informacje dotyczące kolejnej generacji aut. Moc silników wzrośnie do 380KM, dzięki temu, że zwężka turbiny będzie wynosić 36mm. Auta nieco urosną na szerokość i długość, a powróci centralny dyferencjał, zarządzający mocą na poszczególne koła. Samochody mają być jednocześnie lżejsze o 25kg. To największe zmiany od 2011 roku, kiedy to pokazały się samochody obecnej generacji WRC.
Po spotkaniu Światowej Rady Sportów Motorowych w Meksyku pojawiły się informacje dotyczące kolejnej generacji aut. Moc silników wzrośnie do 380KM, dzięki temu, że zwężka turbiny będzie wynosić 36mm. Auta nieco urosną na szerokość i długość, a powróci centralny dyferencjał, zarządzający mocą na poszczególne koła. Samochody mają być jednocześnie lżejsze o 25kg. To największe zmiany od 2011 roku, kiedy to pokazały się samochody obecnej generacji WRC.
źródło: wrc.com
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Nowa generacja WRC lżejsza, mocniejsza i większa
Podobne: Nowa generacja WRC lżejsza, mocniejsza i większa



Podobne galerie: Nowa generacja WRC lżejsza, mocniejsza i większa
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter