Rajdy  »  Mistrzostwa Europy  »  Aktualności  »  Mistrzostwa Portugalii, Rali de Torrie: S2000 to przyszłość
			
			
			
			 
									
					
					Mistrzostwa Portugalii, Rali de Torrie: S2000 to przyszłość
							2007-02-26 - M. Zagórny     Tagi: 
						
						
						Do startu w pierwszej, rozgrywanej na szutrze, eliminacji Mistrzostw Portugalii zgłosiło się 51 zawodników zarówno z kontynentalnej części kraju jak i z rajdowej wyspy Madery. Tę ostatnią reprezentował m.in. Vitor Sa, wielokrotny mistrz, zwycięzca Rajdu Madery 2004 w pięknie czarnym 306 maxi. Ponieważ jego (oraz Antonio Rodriguesa) Toyota Corolla S2000 nie została jeszcze przygotowana, zdecydował się na start w Lancerze. Z tego względu liczba pojazdów S2000 spadła do 2. Jak się jednak okazało była to liczba wystarczająca.
						Reprezentujący zespół Peugeot Total Bruno Magalhaes pojawił się za kierownicą 207 S2000, samochód tej samej kategorii zaprezentował również Jose Pedro Fontes (Fiat Punto S200). Pod nieobecność Armindo Araujo, oprócz wymienionych w walce o zwycięstwo mogli się liczyć także: Fernando Peres czy Ricardo Teodosio (obaj Lancer Evo IX). Wielkim nieobecnym był także Miguel Campos (brak budżetu), wicemistrz Europy 2003.
Pierwszy oes był tylko pokazowym "mickey mousem" i na jego podstawie nie można było niczego osądzać. Jednak już następny, poważny odcinek pokazał co się będzie działo. Bruno Magalhaes zwyciężył, na 7 kilometrach o prawie 10s pokonując Fernando Peresa. Dalszy ciąg rajdu to już tylko koncert samochodu Peugeot 207 S2000. Jego kierowca wygrał 3 z 4 prób tego dnia, na jednej ustępując Jose Pedro Fontesowi o 8,3s. Fernando Peres wypadł na OS4 i spędził w rowie kilka minut.
	
	
	
	
						Koniec dnia ujawnił druzgocąca klęskę pojazdów grupy N. Pierwszą dwójkę (Magalhaes i Fontes) dzieliło 25,7s, ale już trzeci Vitor Pascoal tracił aż 3 minuty! Kierowcy tych samochodów mogą teraz tylko sprawdzić zawartość swojego (lub sponsora) portfela w poszukiwaniu środków na S2000, gdyż reszta sezonu maluje się dla nich w ciemnych barwach.
Dzień następny, oprócz odwołania pierwszego oesu z powodu powodzi, nie przyniósł zmian i pogrom stał się faktem. Bruno Magalhaes znowu wygrał 3 oesy i znowu tylko raz ustąpił Fontesowi. Zaskakujące czasy kręcił Enrique Garcia Ojeda w Peugeocie 206 R3, który regularnie meldował się w pierwszej dziesiątce. Słabo pojechał Vitor Sa (pierwszy start od wielu lat w samochodzie napędzanm na obie osie) i na pewno ma o czym myśleć po przegranej z Fiatem Stilo napędzanym silnikiem diesla.
Na mecie specjaliści kręcili z niedowierzania głowami, Bruno Magalhaes wygrał z przewagą 47s nad Pedro Fontesem, ale już trzeci zawodnik tracił 5 minut! Niewątpliwie nadchodzi nowa era.
 
Wyniki Ralli Torrie 2007:
1 Bruno Magalhaes / Paulo Grave - Peugeot 207 S2000
2 Jose Pedro Fontes / Fernando Prata - Fiat Punto S2000 +00:47.10
3 Antonio Rodrigues / Jorge Carvalho - Mitsubishi Lancer EVO IX +5:01.80
4 Vitor Pascoal / Joaquim Duarte - Subaru Impreza WRX STI +5:55.30
5 Ricardo Teodósio / Paulo Primaz - Mitsubishi Lancer EVO IX +6:28.30
6 Enrique Garcia Ojeda / Jordi Barrabes - Peugeot 206 RC R3 +8:31.40
7 Pedro Leal / Alberto Silva - Fiat Stilo Diesel + 9:24.00
8 Vitor Sá / Justino Reis - Mitsubishi Lancer EVO IX +10:01.80
9 Ricardo Moura / José Henriques - Mitsubishi +11:06.30
10 Valter Gomes / Paulo Santos - Mitsubishi Lancer EVO VIII +12:05.10
					
Pierwszy oes był tylko pokazowym "mickey mousem" i na jego podstawie nie można było niczego osądzać. Jednak już następny, poważny odcinek pokazał co się będzie działo. Bruno Magalhaes zwyciężył, na 7 kilometrach o prawie 10s pokonując Fernando Peresa. Dalszy ciąg rajdu to już tylko koncert samochodu Peugeot 207 S2000. Jego kierowca wygrał 3 z 4 prób tego dnia, na jednej ustępując Jose Pedro Fontesowi o 8,3s. Fernando Peres wypadł na OS4 i spędził w rowie kilka minut.
Dzień następny, oprócz odwołania pierwszego oesu z powodu powodzi, nie przyniósł zmian i pogrom stał się faktem. Bruno Magalhaes znowu wygrał 3 oesy i znowu tylko raz ustąpił Fontesowi. Zaskakujące czasy kręcił Enrique Garcia Ojeda w Peugeocie 206 R3, który regularnie meldował się w pierwszej dziesiątce. Słabo pojechał Vitor Sa (pierwszy start od wielu lat w samochodzie napędzanm na obie osie) i na pewno ma o czym myśleć po przegranej z Fiatem Stilo napędzanym silnikiem diesla.
Na mecie specjaliści kręcili z niedowierzania głowami, Bruno Magalhaes wygrał z przewagą 47s nad Pedro Fontesem, ale już trzeci zawodnik tracił 5 minut! Niewątpliwie nadchodzi nowa era.
Wyniki Ralli Torrie 2007:
1 Bruno Magalhaes / Paulo Grave - Peugeot 207 S2000
2 Jose Pedro Fontes / Fernando Prata - Fiat Punto S2000 +00:47.10
3 Antonio Rodrigues / Jorge Carvalho - Mitsubishi Lancer EVO IX +5:01.80
4 Vitor Pascoal / Joaquim Duarte - Subaru Impreza WRX STI +5:55.30
5 Ricardo Teodósio / Paulo Primaz - Mitsubishi Lancer EVO IX +6:28.30
6 Enrique Garcia Ojeda / Jordi Barrabes - Peugeot 206 RC R3 +8:31.40
7 Pedro Leal / Alberto Silva - Fiat Stilo Diesel + 9:24.00
8 Vitor Sá / Justino Reis - Mitsubishi Lancer EVO IX +10:01.80
9 Ricardo Moura / José Henriques - Mitsubishi +11:06.30
10 Valter Gomes / Paulo Santos - Mitsubishi Lancer EVO VIII +12:05.10
Dodaj komentarz
					Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
				logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
					Komentarze do:
Mistrzostwa Portugalii, Rali de Torrie: S2000 to przyszłość
Najczęściej czytane w tym miesiącu
				
				
				
				
				
				
				
				
				
				Tapety na pulpit 
				
				
				
				
				
				
				
			Newsletter
			
Galerie zdjęć
 Bruno Magalhaes i Peugeot 207 S2000 - duet nie do zatrzymania
Bruno Magalhaes i Peugeot 207 S2000 - duet nie do zatrzymania
 Tapety Saturn
Tapety Saturn  Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim!
Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim! Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V!
Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V! Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków?
Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków? Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec
Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących
Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących Porsche Panamera - galeria zdjęć
Porsche Panamera - galeria zdjęć  Toyota Highlander Hybrid model 2011
Toyota Highlander Hybrid model 2011  
 
			
 
 
			