Rajdy  »  Mistrzostwa Świata WRC  »  Aktualności  »  Michał Kościuszko: Mamy jeden bardzo precyzyjny cel - tytuł Mistrza Świata
			
			
			
			 
									
					
					Michał Kościuszko: Mamy jeden bardzo precyzyjny cel - tytuł Mistrza Świata
							2012-02-14 - Ł. Łuniewski     Tagi: WRC, Kościuszko, PWRC
						
						
						W sezonie 2012 poprzeczka rywalizacji sportowej idzie w górę. Drudzy Wicemistrzowie Świata PWRC w sezonie 2011, Michał Kościuszko i Maciek Szczepaniak reprezentujący barwy LOTOS Dynamic Rally Team w Mistrzostwach Świata, zapowiadają walkę o tytuł mistrzowski. Załoga nadal będzie korzystała z samochodu Mitsubishi Lancer Evo X, obsługiwanego przez włoskiego tunera RalliArt Italy.
						
Sezon 2012 rozpoczął się dla załogi LOTOS Dynamic Rally Team zwycięstwem i kompletem punktów w najstarszym i zarazem jednym z najtrudniejszych rajdów w kalendarzu Mistrzostw Świata - Rajdzie Monte Carlo. W kolejnej rundzie, Rajdzie Meksyku, Michał Kościuszko i Maciek Szczepaniak wystartują jako liderzy klasyfikacji PWRC. 
W tym sezonie mamy jeden bardzo precyzyjny cel - tytuł Mistrza Świata w naszej klasyfikacji. PWRC to najstarsza seria w światowym czempionacie i pomimo, iż lista zgłoszeń jest otwarta do 27 marca to czeka nas bardzo ciekawy sezon. Przed nami 5 startów rozgrywanych na trzech kontynentach. Za nami bardzo udany start w Rajdzie Monte Carlo, gdzie musiałem jechać kierując się bardziej rozumem, niż sercem. Niewiarygodna loteria oponiarska, niespotykane w Polsce rozwiązania slik + kolec i przez 5 dni jazda z duszą na ramieniu. Nie zawiedziemy również polskiej publiczności i wystartujemy we wrześniu w Rajdzie Polski i ponownie postaramy się zaskoczyć naszych fanów widowiskową jazdą w Rajdzie Barbórki - powiedział Michał Kościuszko.
	
	
	
	
						 
Drugim rajdem, w którym wystartuje załoga LOTOS Dynamic Rally Team będzie Rajd Meksyku. Większość oesów poprowadzona jest na wysokości powyżej 2000 m n.p.m. Gorący Meksyk i szutrowe trasy zlokalizowane w jego wysokogórskim rejonie będę stanowiły trudne wyzwanie dla załóg i samochodów. Na jednym z odcinków samochody stracą moc o około 30 - 40%. Dla malowniczo ubranych kibiców jest to również okazja do spróbowania najlepszej tortilli na świecie.
Trzecim rajdem w kalendarzu Mistrzostw Świata, na którym będzie można zobaczyć polską załogę będzie Rajd Argentyny. Rozgrywany w prowincji Cordoba łączy ze sobą wszystko, co można znaleźć na szutrowym rajdzie - kręte wyboiste drogi przeplatają się z szybkimi prostymi odcinkami. Trasa rajdu będzie przebiegać zarówno przez piaszczyste odcinki, koryta rzek, wzniesienia, jak i twardy asfalt. Jeden dzień zbliżony jest charakterystyką do polskich tras. Spore utrudnienie stanowią zwierzęta, które przebiegają przez odcinki specjalne tuż przed maską samochodu. Wzdłuż trasy rozstawione są miasteczka kibiców, którzy na oglądanie zjeżdżają całymi rodzinami. Po rajdzie na zawodników czekają pyszne steki oraz niepowtarzalne pierożki argentyńskie. Trzy kolejne starty rozegrane zostaną w Europie - Rajd Niemiec, Włoch i Hiszpanii.
Rajd Niemiec to trzy jednodniowe rajdy rozgrywane w ramach jednej eliminacji. Pierwszego dnia zawodnicy będą pokonywać kręte drogi winnic przy rzece Mozel, wykorzystując wąskie asfaltowe dróżki wśród winorośli. Tutaj dużą rolę odegrają piloci, gdyż jest bardzo wiele niewidocznych zakrętów. Kolejny dzień to niepowtarzalne trasy na terenie poligonu i aż 48 km odcinek specjalny Arena Panzerplatte. Ostatni dzień to odcinki zbliżone charakterystyką do oesów Rajdu Elmotu. Przedostatnim sprawdzianem dla Michała Kościuszko będzie Rajd Włoch, który rozegrany zostanie albo na Sardynii albo na Sycylii.
Ostatnim rajdem w Mistrzostwach Świata dla załogi LOTOS Dynamic Rally Team będzie Rajd Hiszpanii rozgrywany na wybrzeżu w okolicy Costa Dorada. Rajd ten charakteryzuje się mieszaną nawierzchnią, tzn. przez pierwszą połowę rajdu kierowcy startują na szutrach, a podczas drugiej na asfalcie. Tutaj dużą rolę do odegrania mają mechanicy, którzy w niespełna 2 godziny muszą przebudować samochód z szutrowego na asfaltowy. Bardzo ważne jest również szybkie przestawienie się kierowców z jazdy na szutrze na jazdę po asfalcie.
W sezonie 2012 strategicznym partnerem zespołu LOTOS Dynamic Rally Team jest spółka LOTOS Paliwa z marką paliw LOTOS Dynamic. Partnerami wspierającymi starty Michała Kościuszko są także marka olejów silnikowych LOTOS oraz marka Red Bull. Informacje dotyczące startów załogi Michał Kościuszko - Maciek Szczepaniak z zespołu LOTOS Dynamic Rally Team można znaleźć pod adresem www.lotosdynamicrallyteam.pl
					
W tym sezonie mamy jeden bardzo precyzyjny cel - tytuł Mistrza Świata w naszej klasyfikacji. PWRC to najstarsza seria w światowym czempionacie i pomimo, iż lista zgłoszeń jest otwarta do 27 marca to czeka nas bardzo ciekawy sezon. Przed nami 5 startów rozgrywanych na trzech kontynentach. Za nami bardzo udany start w Rajdzie Monte Carlo, gdzie musiałem jechać kierując się bardziej rozumem, niż sercem. Niewiarygodna loteria oponiarska, niespotykane w Polsce rozwiązania slik + kolec i przez 5 dni jazda z duszą na ramieniu. Nie zawiedziemy również polskiej publiczności i wystartujemy we wrześniu w Rajdzie Polski i ponownie postaramy się zaskoczyć naszych fanów widowiskową jazdą w Rajdzie Barbórki - powiedział Michał Kościuszko.
Trzecim rajdem w kalendarzu Mistrzostw Świata, na którym będzie można zobaczyć polską załogę będzie Rajd Argentyny. Rozgrywany w prowincji Cordoba łączy ze sobą wszystko, co można znaleźć na szutrowym rajdzie - kręte wyboiste drogi przeplatają się z szybkimi prostymi odcinkami. Trasa rajdu będzie przebiegać zarówno przez piaszczyste odcinki, koryta rzek, wzniesienia, jak i twardy asfalt. Jeden dzień zbliżony jest charakterystyką do polskich tras. Spore utrudnienie stanowią zwierzęta, które przebiegają przez odcinki specjalne tuż przed maską samochodu. Wzdłuż trasy rozstawione są miasteczka kibiców, którzy na oglądanie zjeżdżają całymi rodzinami. Po rajdzie na zawodników czekają pyszne steki oraz niepowtarzalne pierożki argentyńskie. Trzy kolejne starty rozegrane zostaną w Europie - Rajd Niemiec, Włoch i Hiszpanii.
Rajd Niemiec to trzy jednodniowe rajdy rozgrywane w ramach jednej eliminacji. Pierwszego dnia zawodnicy będą pokonywać kręte drogi winnic przy rzece Mozel, wykorzystując wąskie asfaltowe dróżki wśród winorośli. Tutaj dużą rolę odegrają piloci, gdyż jest bardzo wiele niewidocznych zakrętów. Kolejny dzień to niepowtarzalne trasy na terenie poligonu i aż 48 km odcinek specjalny Arena Panzerplatte. Ostatni dzień to odcinki zbliżone charakterystyką do oesów Rajdu Elmotu. Przedostatnim sprawdzianem dla Michała Kościuszko będzie Rajd Włoch, który rozegrany zostanie albo na Sardynii albo na Sycylii.
Ostatnim rajdem w Mistrzostwach Świata dla załogi LOTOS Dynamic Rally Team będzie Rajd Hiszpanii rozgrywany na wybrzeżu w okolicy Costa Dorada. Rajd ten charakteryzuje się mieszaną nawierzchnią, tzn. przez pierwszą połowę rajdu kierowcy startują na szutrach, a podczas drugiej na asfalcie. Tutaj dużą rolę do odegrania mają mechanicy, którzy w niespełna 2 godziny muszą przebudować samochód z szutrowego na asfaltowy. Bardzo ważne jest również szybkie przestawienie się kierowców z jazdy na szutrze na jazdę po asfalcie.
W sezonie 2012 strategicznym partnerem zespołu LOTOS Dynamic Rally Team jest spółka LOTOS Paliwa z marką paliw LOTOS Dynamic. Partnerami wspierającymi starty Michała Kościuszko są także marka olejów silnikowych LOTOS oraz marka Red Bull. Informacje dotyczące startów załogi Michał Kościuszko - Maciek Szczepaniak z zespołu LOTOS Dynamic Rally Team można znaleźć pod adresem www.lotosdynamicrallyteam.pl
źródło: informacja prasowa
										
					
				Dodaj komentarz
					Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
				logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
					Komentarze do:
Michał Kościuszko: Mamy jeden bardzo precyzyjny cel - tytuł Mistrza Świata
Podobne: Michał Kościuszko: Mamy jeden bardzo precyzyjny cel - tytuł Mistrza Świata
				 Michał Kościuszko traci szanse na mistrzostwo PWRC. Awaria Oleksowicza »
Michał Kościuszko traci szanse na mistrzostwo PWRC. Awaria Oleksowicza »
					
					 Rajd Sardynii 2012: Hirvonen blisko triumfu »
Rajd Sardynii 2012: Hirvonen blisko triumfu »
					
					.jpg) Michał Kościuszko: To był dla nas fantastyczny weekend »
Michał Kościuszko: To był dla nas fantastyczny weekend »
					
					 Michał Kościuszko: Pierwsza pętla Rajdu Niemiec była dla nas bardzo udana »
Michał Kościuszko: Pierwsza pętla Rajdu Niemiec była dla nas bardzo udana »
					
				Podobne galerie: Michał Kościuszko: Mamy jeden bardzo precyzyjny cel - tytuł Mistrza Świata
				.jpg) Rajd Niemiec 2012 w obiektywie Zbigniewa Malczyka »
Rajd Niemiec 2012 w obiektywie Zbigniewa Malczyka »
					
					.jpg) Rajd Niemiec 2012 w obiektywie Macieja Niechwiadowicza »
Rajd Niemiec 2012 w obiektywie Macieja Niechwiadowicza »
					
					.jpg) Galeria WRC - Rajd Niemiec 2012 - dzień 2 »
Galeria WRC - Rajd Niemiec 2012 - dzień 2 »
					
				Najczęściej czytane w tym miesiącu
				
				
				
				
				
				
				
				
				
				Tapety na pulpit 
				
				
				
				
				
				
				
			Galerie zdjęć
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			Newsletter
			
 Michał Kościuszko
Michał Kościuszko Michał Kościuszko
Michał Kościuszko
 
						
						 
						
						 Tapety
						
						Tapety   Ram 3500 HD Laramie Mega Cab model 2011
Ram 3500 HD Laramie Mega Cab model 2011  GP Europy - Walencja - Wyścig
GP Europy - Walencja - Wyścig  Tapety Bimota
Tapety Bimota  Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków?
Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków? Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec
Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących
Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V!
Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V! Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory
Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory 
 
			
 
 
			