Rajdy » Rajdowy Puchar Polski » Aktualności » Marek Mularczyk: Przesiadka z Seicento do C2 robi naprawdę duże wrażenie

Marek Mularczyk: Przesiadka z Seicento do C2 robi naprawdę duże wrażenie
2012-02-16 - Ł. Łuniewski Tagi: Rajd Lotos, Zapowiedzi, RPP, Mularczyk
Rajd Szwecji za nami, ale to oznacza dopiero początek zimowych emocji na oesach. W najbliższy piątek, 17 lutego, 8. Rajd Lotos Baltic Cup rozpocznie sezon rajdowy w Polsce. Podczas rozgrywanej drugiego dnia, 1. rundy Rajdowego Pucharu Polski rywalizować również będą zwycięzcy klasy A0 w sezonie 2011, załoga MMProject Rally Team, w składzie Marek Mularczyk / Michał Rogóż. Zespół wystartuje nowym samochodem - Citroënem C2 R2.
Kierowca - Marek Mularczyk to zawodnik, z ponad 10-letnim doświadczeniem i wieloma sukcesami, zarówno w kraju jak i za granicą. Zajmujący prawy fotel Michał Rogóż w rajdach startuje od początku 2010 r., ale już zdążył odnieść spory sukces. Zdobyty w 2011 tytuł wywalczyli startując niespełna 100-konnym, Fiatem Seicento Sporting. W tym sezonie, cele są bardziej ambitne, a w ich realizacji ma pomóc nowa broń zespołu MMProject Rally Team - Citroën C2 R2. Czterocylindrowy silnik Citroëna oddaje do dyspozycji Marka, 185 KM osiąganych przy 7200 obr./min.
Marek Mularczyk: Przesiadka z Seicento do C2 robi naprawdę duże wrażenie, różnice są ogromne. Najważniejsze będzie hamowanie i odpowiednie wykorzystanie skrzyni biegów, co na początku wcale nie będzie łatwe, zwłaszcza na śniegu. Na szczęście mamy dobre opony i jesteśmy przygotowani do zimowych warunków. Zdecydowaliśmy się na C2, bo ja lubię małe, kompaktowe samochody z ostrą charakterystyką, dlatego dobrze się czuję w Citroënie. Bardzo pozytywnie zaskoczyły mnie jego hamulce. Serdeczne dzięki dla całego zespołu, sukces w 2011 r. to efekt naszej wspólnej pracy i włożonego wysiłku. W tym sezonie będziemy walczyć równie mocno, a nawet bardziej, ponieważ nowe auto ma prawie dwukrotnie większą moc, więc to dla nas dodatkowe wyzwanie. Lotos chcemy przejechać czysto i bezbłędnie - żeby zdobyć punkty musimy być najpierw na mecie.
Przygotowania Mularczyka i Rogóża do sezonu to również liczne treningi i testy. Na zaśnieżonych trasach w okolicach Krakowa, Citroën C2 został gruntownie przetestowany i sprawdzony, a sami zawodnicy mieli możliwość pracy nad optymalnym ustawieniem samochodu.
Michał Rogóż: Podczas testów chcieliśmy sprawdzić zachowanie nowego samochodu i dobrze się z nim oswoić. Nie pracowaliśmy nad opisem, bo planujemy w tym sezonie uprościć nasze notatki, tak by były bardziej intuicyjne i przejrzyste. Auto jest szybkie, bezawaryjne, a ja czuję się w nim dużo lepiej niż w Seicento. Hans to dla nas nowość i myślę, że będziemy się do niego przyzwyczajać trochę dłużej, bo na początku wrażenie jest trochę dziwne. Serdecznie dziękujemy naszym sponsorom oraz patronom medialnym. Szczególnie firmom, które wspierają nas już kolejny sezon: MMProjects, przychodni INTER-MED, firmie GESTO oraz drukarni GrafPrint. W tym roku naszymi patronami medialnymi są Radio ESKA oraz portal rajdowy RallyNews.pl
Tegoroczny Rajd Lotos jest jednocześnie rundą Rajdowego Pucharu Polski. Do rywalizacji o punkty, w ramach RPP, zgłosiło się w sumie 18 załóg, które wystartują 19 lutego, w ramach 2 etapu Rajdowego Samochodowych Mistrzostw Polski. Trasa przygotowana dla „pucharowiczów” liczy 279,51 km, w tym 5 odcinków specjalnych o łącznej długości 71,1 km. Zwycięzców klasyfikacji RPP poznamy w niedzielę o 17:00 podczas ceremonii mety w sopockiej hali ERGO Arena.
Podobnie jak w zeszłym sezonie starty załogi MMProject RT są możliwe dzięki zaufaniu i wsparciu sponsorów. MMProjects - to firma budowlana z wieloletnim doświadczeniem, realizująca usługi wykonawstwa i podwykonawstwa w zakresie prac budowlanych. Drugim ze sponsorów jest INTER-MED, czyli nowoczesne przychodnie specjalistyczne z Katowic i Będzina, świadczące usługi medyczne. Załogę wspiera także GESTO - producent najwyższej jakości ogrodzeń i prefabrykatów betonowych oraz GrafPrint - drukarnia i studio reklamy z 15 letnią tradycją. Patronat medialny nad startami załogi objął portal rajdowy RallyNews.pl, oraz Radio Eska.
Marek Mularczyk: Przesiadka z Seicento do C2 robi naprawdę duże wrażenie, różnice są ogromne. Najważniejsze będzie hamowanie i odpowiednie wykorzystanie skrzyni biegów, co na początku wcale nie będzie łatwe, zwłaszcza na śniegu. Na szczęście mamy dobre opony i jesteśmy przygotowani do zimowych warunków. Zdecydowaliśmy się na C2, bo ja lubię małe, kompaktowe samochody z ostrą charakterystyką, dlatego dobrze się czuję w Citroënie. Bardzo pozytywnie zaskoczyły mnie jego hamulce. Serdeczne dzięki dla całego zespołu, sukces w 2011 r. to efekt naszej wspólnej pracy i włożonego wysiłku. W tym sezonie będziemy walczyć równie mocno, a nawet bardziej, ponieważ nowe auto ma prawie dwukrotnie większą moc, więc to dla nas dodatkowe wyzwanie. Lotos chcemy przejechać czysto i bezbłędnie - żeby zdobyć punkty musimy być najpierw na mecie.
Michał Rogóż: Podczas testów chcieliśmy sprawdzić zachowanie nowego samochodu i dobrze się z nim oswoić. Nie pracowaliśmy nad opisem, bo planujemy w tym sezonie uprościć nasze notatki, tak by były bardziej intuicyjne i przejrzyste. Auto jest szybkie, bezawaryjne, a ja czuję się w nim dużo lepiej niż w Seicento. Hans to dla nas nowość i myślę, że będziemy się do niego przyzwyczajać trochę dłużej, bo na początku wrażenie jest trochę dziwne. Serdecznie dziękujemy naszym sponsorom oraz patronom medialnym. Szczególnie firmom, które wspierają nas już kolejny sezon: MMProjects, przychodni INTER-MED, firmie GESTO oraz drukarni GrafPrint. W tym roku naszymi patronami medialnymi są Radio ESKA oraz portal rajdowy RallyNews.pl
Tegoroczny Rajd Lotos jest jednocześnie rundą Rajdowego Pucharu Polski. Do rywalizacji o punkty, w ramach RPP, zgłosiło się w sumie 18 załóg, które wystartują 19 lutego, w ramach 2 etapu Rajdowego Samochodowych Mistrzostw Polski. Trasa przygotowana dla „pucharowiczów” liczy 279,51 km, w tym 5 odcinków specjalnych o łącznej długości 71,1 km. Zwycięzców klasyfikacji RPP poznamy w niedzielę o 17:00 podczas ceremonii mety w sopockiej hali ERGO Arena.
Podobnie jak w zeszłym sezonie starty załogi MMProject RT są możliwe dzięki zaufaniu i wsparciu sponsorów. MMProjects - to firma budowlana z wieloletnim doświadczeniem, realizująca usługi wykonawstwa i podwykonawstwa w zakresie prac budowlanych. Drugim ze sponsorów jest INTER-MED, czyli nowoczesne przychodnie specjalistyczne z Katowic i Będzina, świadczące usługi medyczne. Załogę wspiera także GESTO - producent najwyższej jakości ogrodzeń i prefabrykatów betonowych oraz GrafPrint - drukarnia i studio reklamy z 15 letnią tradycją. Patronat medialny nad startami załogi objął portal rajdowy RallyNews.pl, oraz Radio Eska.
źródło: informacja prasowa
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
1
Komentarze do:
Marek Mularczyk: Przesiadka z Seicento do C2 robi naprawdę duże wrażenie
Marek Mularczyk: Przesiadka z Seicento do C2 robi naprawdę duże wrażenie
ozyrysh 2012-02-18 11:26
wiadome że kierowca odczuwa różnicę bo przesiadł się do innej klasy samochodu, c2 jest większe cięższe, mocniejsze, można go bardziej porównać z Fiatem Punto niż z Seicento. Fiat sam w sobie to marka o wiele lepsza niż Francuski Citroen
Podobne: Marek Mularczyk: Przesiadka z Seicento do C2 robi naprawdę duże wrażenie




Podobne galerie: Marek Mularczyk: Przesiadka z Seicento do C2 robi naprawdę duże wrażenie

.jpg)
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter