Małe MŚ w Portugalii - Gronholm gwarantuje widowisko
Marcus Gronholm startuje w ten weekend, ale nie jako zawodnik, lecz na zaproszenie organizatorów, Fordem Focusem WRC z numerem "0", będzie sprawdzał zabezpieczenie tras odcinków specjalnych Rajdu Portugalii (IRC).
Dwukrotny mistrz świata zna swój samochód, jak i 70% trasy, pokrywającej się ubiegłoroczną edycją, gdy rajd ten był rundą MŚ, dlatego zamierza zabawiać kibiców efektowną jazdą. Rekonesans przed edycją 2008, zaliczaną do serialu IRC, zaliczył w wygodnym Fordzie Kuga 2.0 TDCi.
"To dla mnie prawdziwe wyróżnienie, że w imprezie tej rangi mogę współpracować z organizatorami" - mówi Gronholm. "Moje zadanie jest odpowiedzialne. Muszę przygotować kibiców na przyjazd pierwszej załogi i upewnić się, że na odcinkach wszystko jest w porządku. Ale postaram się również zrobić dobry użytek z Forda Focusa WRC i dostarczyć im adrenaliny. Gwarantuje wszystkim świetne widowisko!" W jednym z hoteli, gdzie stacjonuje większość zespołów, doszło do niecodziennego, ale jakże symbolicznego spotkania. Przypadkowo wpadli na siebie wszyscy weterani rajdowych mistrzostw świata startujący w portugalskiej eliminacji IRC: Marcus Gronholm, Didier Auriol, Francois Duval, Manfred Stohl, Freddy Loix (który jako jedyny z tej grupy startuje w roli etatowego kierowcy, reszta to zaproszeni goście sponsorowani przez organizatora).
Gronholm stwierdził, że ta sytuacja przypomina mu stare dobre czasy mistrzostw świata. Z kolei Auriol żartował, że nic nie stoi mu na przeszkodzie, aby wskoczyć za kierownicę jakiegoś samochodu S2000 i pościgać się razem z nimi.
W czwartek organizatorzy zaplanowali odcinek testowy i wieczorny superoes. Prawdziwe ściganie zacznie się w piątek rano, a skończy w sobotę po południu po przejechaniu trzynastu odcinków specjalnych.
Dwukrotny mistrz świata zna swój samochód, jak i 70% trasy, pokrywającej się ubiegłoroczną edycją, gdy rajd ten był rundą MŚ, dlatego zamierza zabawiać kibiców efektowną jazdą. Rekonesans przed edycją 2008, zaliczaną do serialu IRC, zaliczył w wygodnym Fordzie Kuga 2.0 TDCi.
"To dla mnie prawdziwe wyróżnienie, że w imprezie tej rangi mogę współpracować z organizatorami" - mówi Gronholm. "Moje zadanie jest odpowiedzialne. Muszę przygotować kibiców na przyjazd pierwszej załogi i upewnić się, że na odcinkach wszystko jest w porządku. Ale postaram się również zrobić dobry użytek z Forda Focusa WRC i dostarczyć im adrenaliny. Gwarantuje wszystkim świetne widowisko!" W jednym z hoteli, gdzie stacjonuje większość zespołów, doszło do niecodziennego, ale jakże symbolicznego spotkania. Przypadkowo wpadli na siebie wszyscy weterani rajdowych mistrzostw świata startujący w portugalskiej eliminacji IRC: Marcus Gronholm, Didier Auriol, Francois Duval, Manfred Stohl, Freddy Loix (który jako jedyny z tej grupy startuje w roli etatowego kierowcy, reszta to zaproszeni goście sponsorowani przez organizatora).
Gronholm stwierdził, że ta sytuacja przypomina mu stare dobre czasy mistrzostw świata. Z kolei Auriol żartował, że nic nie stoi mu na przeszkodzie, aby wskoczyć za kierownicę jakiegoś samochodu S2000 i pościgać się razem z nimi.
W czwartek organizatorzy zaplanowali odcinek testowy i wieczorny superoes. Prawdziwe ściganie zacznie się w piątek rano, a skończy w sobotę po południu po przejechaniu trzynastu odcinków specjalnych.
V10.pl fot. Ford
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Małe MŚ w Portugalii - Gronholm gwarantuje widowisko
Podobne: Małe MŚ w Portugalii - Gronholm gwarantuje widowisko
Didier Auriol i Francois Duval w IRC »
Marcus Gronholm nie wystartuje w Rajdzie Portugalii »
Marcus Gronholm wystartuje w Rajdzie Portugalii »
Gronholm jeździł Subaru »
Podobne galerie: Małe MŚ w Portugalii - Gronholm gwarantuje widowisko
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć
Grand Prix Europy - Walencja - pitbabes [38]
Mercedes SLS AMG Roadster - urywa głowę z... wrażenia [79]