Rajdy » Rajdowy Puchar Polski » Aktualności » Magdalena Wilk: Jesteśmy podekscytowane, ponieważ tym razem spróbujemy swoich sił w jeszcze mocniejszym aucie
Magdalena Wilk: Jesteśmy podekscytowane, ponieważ tym razem spróbujemy swoich sił w jeszcze mocniejszym aucie
2012-05-31 - Ł. Łuniewski Tagi: Zapowiedzi, Rajd Karkonoski, RPP, Wilk
Kilka tygodni po udanym występie w Świdnicy Wilk&Żuk Rally Team wraca na trasy rajdowe. 27. Rajd Karkonoski będzie dla Magdy Wilk i Joli Żuk, kolejnym startem w Rajdowym Pucharze Polski.
Rozgrywany w najbliższy weekend 27. Rajd Karkonoski dla Magdy i Joli będzie drugim tegorocznym startem w imprezie zaliczanej do kalendarza Rajdowego Pucharu Polski. Od ostatniego startu, czyli 40. Rajdu Świdnickiego KRAUSE, w zespole zaszło kilka zmian. Do grona sponsorów zespołu dołączyła firma AutoGuard - producent i dystrybutor systemów telematycznych. Zmienił się także samochód, którym wystartują dziewczyny. Nadal jest to Renault Clio Sport, lecz tym razem w nowszej i mocniejszej specyfikacji „Ragnotti”, przygotowanym i obsługiwanym przez renomowaną stajnię 2Brally. Magda Wilk: Jesteśmy podekscytowane, ponieważ tym razem spróbujemy swoich sił w jeszcze mocniejszym aucie, o zupełnie innej specyfikacji, czyli Renault Clio Sport Ragnotti. Kłowa skrzynia biegów i zawieszenie Proflex. Bajka! Dla mnie to kolejne wyzwanie, szczególnie, że to zupełnie inne auto niż to, którym startowałyśmy w Świdnicy. Niestety nasze testy ograniczyły się do paru kilometrów, ale jesteśmy pozytywnie nastawione, i wierzymy, że dogadamy się z nowym samochodem. Różnica w mocy jest spora, ale mam nadzieję dobrze wykorzystać potencjał auta. Prowadzi się je zdecydowanie inaczej niż nasze dotychczasowe, ale będę starała się dać z siebie wszystko, żebyśmy na mecie zameldowały się bardzo wysoko. W tym rajdzie moja motywacja jest podyktowana także tym, że dobrym miejscem na mecie chciałabym sprawić Joli prezent na urodziny, które będzie obchodzić dzień przed startem. Dziękujemy naszym partnerom, którzy nam zaufali i będą przemierzać te szybkie zakręty razem z Nami. A wspierają nas: AutoGuard - dostawca zintegrowanych systemów telematycznych, Villa Polonia - hotel i restauracja, RallyKing, RedBeetle - Media & More, wypożyczalnia 2B Rally oraz drużyna futbolu amerykańskiego Warsaw Eagles, a także sklep kamerynakask.pl.
Jola Żuk: Powodów do radości jest kilka. Po pierwsze cieszymy się, że możemy wystartować w Rajdzie Karkonoskim, po drugie, że dzięki 2B Rally, będziemy mogły wystartować mocniejszym samochodem, niż dotychczas. Dlatego tym bardziej musimy przyłożyć się do opisu, żeby jak najlepiej wykorzystać możliwości auta. Mam nadzieję, że pomoże nam fakt, iż w zeszłym roku obie startowałyśmy w tym rajdzie jako pilotki, Niestety nie miałyśmy okazji do dokładnego przetestowania i poznania samochodu, więc pierwszą pętlę będziemy musiały pojechać nieco spokojniej z założeniem, że przyśpieszamy na drugiej. Super, że odcinki są wymagające, bo to dla nas jeszcze lepszy trening i więcej radości z jazdy. Szczególnie OS Szklarska Poręba zapowiada się emocjonująco. Rok temu Magda mi zrobiła prezent na urodziny w postaci licencji rajdowej, a w tym roku start w Karkonoskim, trudno sobie wymarzyć lepsze prezenty. No i jakby nie było, 3 czerwca minie dokładnie pół roku od inauguracji naszych startów jako Wilk&Żuk Rally Team. Przy tej okazji, serdecznie podziękowania dla naszych patronów medialnych: ANTYRADIO, Motocaina.pl - kobiecy portal motoryzacyjny, RadioWWW.eu, warszawa.pl, oraz portal rajdowy - RallyNews.pl.
Nowym samochodem Jola i Magda przejadą podczas 27. Rajdu Karkonoskiego 371,5 km, z czego 90,8 km przypadnie na odcinki specjalne, których jest w sumie osiem. Na samochodzie, którym pojadą Wilk i Żuk będzie widniał numer 136. O tym jak Wilk&Żuk Rally Team poradził sobie na trasach wokół Jeleniej Góry dowiemy się w niedzielę o 18:50, kiedy to na Placu Piastowskim w Cieplicach - dzielnicy Jeleniej Góry zacznie się ceremonia mety.
Rozgrywany w najbliższy weekend 27. Rajd Karkonoski dla Magdy i Joli będzie drugim tegorocznym startem w imprezie zaliczanej do kalendarza Rajdowego Pucharu Polski. Od ostatniego startu, czyli 40. Rajdu Świdnickiego KRAUSE, w zespole zaszło kilka zmian. Do grona sponsorów zespołu dołączyła firma AutoGuard - producent i dystrybutor systemów telematycznych. Zmienił się także samochód, którym wystartują dziewczyny. Nadal jest to Renault Clio Sport, lecz tym razem w nowszej i mocniejszej specyfikacji „Ragnotti”, przygotowanym i obsługiwanym przez renomowaną stajnię 2Brally. Magda Wilk: Jesteśmy podekscytowane, ponieważ tym razem spróbujemy swoich sił w jeszcze mocniejszym aucie, o zupełnie innej specyfikacji, czyli Renault Clio Sport Ragnotti. Kłowa skrzynia biegów i zawieszenie Proflex. Bajka! Dla mnie to kolejne wyzwanie, szczególnie, że to zupełnie inne auto niż to, którym startowałyśmy w Świdnicy. Niestety nasze testy ograniczyły się do paru kilometrów, ale jesteśmy pozytywnie nastawione, i wierzymy, że dogadamy się z nowym samochodem. Różnica w mocy jest spora, ale mam nadzieję dobrze wykorzystać potencjał auta. Prowadzi się je zdecydowanie inaczej niż nasze dotychczasowe, ale będę starała się dać z siebie wszystko, żebyśmy na mecie zameldowały się bardzo wysoko. W tym rajdzie moja motywacja jest podyktowana także tym, że dobrym miejscem na mecie chciałabym sprawić Joli prezent na urodziny, które będzie obchodzić dzień przed startem. Dziękujemy naszym partnerom, którzy nam zaufali i będą przemierzać te szybkie zakręty razem z Nami. A wspierają nas: AutoGuard - dostawca zintegrowanych systemów telematycznych, Villa Polonia - hotel i restauracja, RallyKing, RedBeetle - Media & More, wypożyczalnia 2B Rally oraz drużyna futbolu amerykańskiego Warsaw Eagles, a także sklep kamerynakask.pl.
Jola Żuk: Powodów do radości jest kilka. Po pierwsze cieszymy się, że możemy wystartować w Rajdzie Karkonoskim, po drugie, że dzięki 2B Rally, będziemy mogły wystartować mocniejszym samochodem, niż dotychczas. Dlatego tym bardziej musimy przyłożyć się do opisu, żeby jak najlepiej wykorzystać możliwości auta. Mam nadzieję, że pomoże nam fakt, iż w zeszłym roku obie startowałyśmy w tym rajdzie jako pilotki, Niestety nie miałyśmy okazji do dokładnego przetestowania i poznania samochodu, więc pierwszą pętlę będziemy musiały pojechać nieco spokojniej z założeniem, że przyśpieszamy na drugiej. Super, że odcinki są wymagające, bo to dla nas jeszcze lepszy trening i więcej radości z jazdy. Szczególnie OS Szklarska Poręba zapowiada się emocjonująco. Rok temu Magda mi zrobiła prezent na urodziny w postaci licencji rajdowej, a w tym roku start w Karkonoskim, trudno sobie wymarzyć lepsze prezenty. No i jakby nie było, 3 czerwca minie dokładnie pół roku od inauguracji naszych startów jako Wilk&Żuk Rally Team. Przy tej okazji, serdecznie podziękowania dla naszych patronów medialnych: ANTYRADIO, Motocaina.pl - kobiecy portal motoryzacyjny, RadioWWW.eu, warszawa.pl, oraz portal rajdowy - RallyNews.pl.
źródło: informacja prasowa
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Magdalena Wilk: Jesteśmy podekscytowane, ponieważ tym razem spróbujemy swoich sił w jeszcze mocniejszym aucie
Podobne: Magdalena Wilk: Jesteśmy podekscytowane, ponieważ tym razem spróbujemy swoich sił w jeszcze mocniejszym aucie
Magdalena Wilk: Rajd bardzo nam się podobał »
Jurecki nie wystartuje w Rajdzie Karkonoskim »
Jarosław Szeja: Najlepiej czuję się na wąskich i krętych odcinkach specjalnych »
Dominik Cholewa: Będzie to mój debiut na tych trasach »
Podobne galerie: Magdalena Wilk: Jesteśmy podekscytowane, ponieważ tym razem spróbujemy swoich sił w jeszcze mocniejszym aucie
Rajd Karkonoski 2012 w obiektywie Kaśki »
Testy Kornickiego, Ptaszka i Płachytki w obiektywie Mateusza Banasia »
Testy Kornickiego, Ptaszka, Płachytki i Tomali w obiektywie Kuby Kaczyńskiego »
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Mercedes SLS AMG Roadster - urywa głowę z... wrażenia [79]
Porsche Cayenne po francuskim tuningu [34]
Newsletter