 
									
					
					
					
					
						Do Rajdu Portugalii pozostały już tylko niecałe dwa tygodnie, a M-Sport wciąż jeszcze nie rozwiązał zagadki zepsutego alternatora, która wykluczyła w Meksyku Mikko Hirvonena z walki o podium.
Hirvonen zajmował trzecią pozycję w momencie, gdy alternator przestał działać. Fin musiał się wycofać. Jednocześnie poprosił zespół o jak najszybsze przyjrzenie się tej awarii, która przytrafiła się także podczas otwarcia sezonu w Monte-Carlo. Od zakończenia Rajdu Meksyku M-Sport pracował z dostawcą alternatora - McLaren Apllied Technologies - nad odkryciem wady. "Wymieniamy wiele informacji z McLarenem. Będziemy mieć w przyszłym tygodniu testy w Wielkiej Brytanii, gdzie spróbujemy czegoś innego. Mamy nadzieję, że wspólnie dojdziemy do tego, co się stało." - powiedział Malcolm Wilson. Szef M-Sportu zaznacza jednak, że pomiędzy awariami Hirvonena w Monte i w Meksyku nie było nic wspólnego. Ta pierwsza miała być wynikiem błędu samego kierowcy. "To stało się dlatego, ponieważ Mikko nie był zgrany z autem. To mogło się zdarzyć każdemu." - powiedział, dodając także że kolejna awaria alternatora - w Szwecji na shakedownie - która przytrafiła się Elfynowi Evansowi - także była jego błędem.
	
	
	
	
						
					
					
Hirvonen zajmował trzecią pozycję w momencie, gdy alternator przestał działać. Fin musiał się wycofać. Jednocześnie poprosił zespół o jak najszybsze przyjrzenie się tej awarii, która przytrafiła się także podczas otwarcia sezonu w Monte-Carlo. Od zakończenia Rajdu Meksyku M-Sport pracował z dostawcą alternatora - McLaren Apllied Technologies - nad odkryciem wady. "Wymieniamy wiele informacji z McLarenem. Będziemy mieć w przyszłym tygodniu testy w Wielkiej Brytanii, gdzie spróbujemy czegoś innego. Mamy nadzieję, że wspólnie dojdziemy do tego, co się stało." - powiedział Malcolm Wilson. Szef M-Sportu zaznacza jednak, że pomiędzy awariami Hirvonena w Monte i w Meksyku nie było nic wspólnego. Ta pierwsza miała być wynikiem błędu samego kierowcy. "To stało się dlatego, ponieważ Mikko nie był zgrany z autem. To mogło się zdarzyć każdemu." - powiedział, dodając także że kolejna awaria alternatora - w Szwecji na shakedownie - która przytrafiła się Elfynowi Evansowi - także była jego błędem.
źródło: wrc.com
										
					
				Dodaj komentarz
					Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
				logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
					Komentarze do:
M-Sport chce wyjaśnić przyczyny awarii alternatorów
Podobne: M-Sport chce wyjaśnić przyczyny awarii alternatorów
				 WRC: Suninen minimalnie prowadzi w Szwecji, wypadek Ogiera »
WRC: Suninen minimalnie prowadzi w Szwecji, wypadek Ogiera »
					
					 Samochody WRC w barwach na sezon 2019 »
Samochody WRC w barwach na sezon 2019 »
					
					 WRC: M-Sport Ford pokazał barwy samochodu na sezon 2019 »
WRC: M-Sport Ford pokazał barwy samochodu na sezon 2019 »
					
					 Greensmith zadebiutuje w WRC »
Greensmith zadebiutuje w WRC »
					
				Podobne galerie: M-Sport chce wyjaśnić przyczyny awarii alternatorów
				
				
				
				
				Najczęściej czytane w tym miesiącu
				
				
				
				
				
				
				
				
				
				Tapety na pulpit 
				
				
				
				
				
				
				
			Newsletter
			
Galerie zdjęć
 M-Sport w Rajdzie Monte Carlo 2014
M-Sport w Rajdzie Monte Carlo 2014


.jpg)



 
						
						 
						
						 Tapety
						
						Tapety   Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim!
Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim! Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków?
Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków? Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory
Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec
Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących
Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących Tapety Seat
Tapety Seat  50. Rajd Madery 2009 - fot. M. Zagórny
50. Rajd Madery 2009 - fot. M. Zagórny  NASCAR 2009 - najlepsze zdjęcia sezonu
NASCAR 2009 - najlepsze zdjęcia sezonu  
 
			
 
 
			