
MINI WRC z większym spoilerem
Zespół fabryczny MINI spędził 4 dni na testach pod hiszpańską Sewillą. Dani Sordo i Kris Meeke testowali MINI John Cooper Works WRC na szutrowych odcinkach. Skupiano się przede wszystkim na ustawieniach pod kątem Rajdu Sardynii (3-5 maja), w którym nowe rajdówki WRC zaliczą swój oficjalny debiut. Wprowadzono także kilka technicznych modyfikacji. Najbardziej widoczną jest nowe, większe tylne skrzydło, dostosowane do wymogów regulaminowych.
- Poprawioną trakcję czuć natychmiast, szczególnie podczas przyspieszania w zakrętach - mówił Kirs Meeke, który jako pierwszy testował przez 2 dni MINI z większym dociskiem. Taki sam czas na jazdy miał Dani Sordo, który trzeciego dnia rozpędzał MINI WRC do średnich prędkości powyżej 100 km/h.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni z rezultatów w Sewilli - powiedział David Lapworth, dyrektor techniczny Prodrive’u, realizującego program MINI w WRC. - Jednak dopiero nasz pierwszy występ w warunkach bojowych na Rajdzie Sardynii pokaże, gdzie aktualnie jesteśmy w porównaniu z naszymi rywalami - zaznaczył.
Zespół nie może doczekać się, jak sprawdzą się rajdowe MINI w specyfikacji klasy Super 2000. Takie samochody poprowadzą za tydzień w Rajdzie Portugalii, Armindo Araujo i Daniel Oliveira.
- Technicznie S2000 i WRC są bardzo podobne, więc będziemy się im bacznie przyglądać - zdradził Richard Taylor, dyrektor zarządzający z Prodrive.
- Technicznie S2000 i WRC są bardzo podobne, więc będziemy się im bacznie przyglądać - zdradził Richard Taylor, dyrektor zarządzający z Prodrive.
źródło: fot. MINI Motorsport
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
MINI WRC z większym spoilerem
Podobne: MINI WRC z większym spoilerem




Podobne galerie: MINI WRC z większym spoilerem
.jpg)
.jpg)

Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit MINI