Rajdy  »  Mistrzostwa Polski  »  Aktualności  »  Lubiak i Zawada w barwach Burger Kinga
Maciej Lubiak

Lubiak i Zawada w barwach Burger Kinga

2009-11-26 - Ł. Łuniewski     Tagi: Lubiak, Zapowiedzi, Barbórka
Sieć restauracji Burger King w Polsce będzie głównym sponsorem załogi Lubiak/Zawada w 47. Rajdzie Barbórki Warszawskiej. Tegoroczne Ogólnopolskie Kryterium Asów obędzie się 5 grudnia w Warszawie. Lubiak i Zawada, występując w barwach Burger King, wystartują w najmocniejszej, 3 klasie i pojadą Mitsubishi Lancer EVO IX, o mocy ponad 400 KM i pojemności 1998 cm3. Bardzo się cieszę, że mogę znowu wsiąść do rajdówki, jaką jest Mitsubishi Lancer - mówi Maciej Lubiak. Mój ostatni start tego typu autem odbył się dokładnie rok temu, więc mam bardzo duży apetyt na jazdę samochodem 4-napędowym.

Tegoroczny Rajd Barbórki Warszawskiej będzie składał się z 8 odcinków specjalnych. Tradycyjnie, najbardziej wyczekiwaną przez fanów i widowiskową częścią rajdu będzie OS Karowa i rozgrywany podczas tego odcinka konkurs o trofeum Króla Karowej. Szczególnie spektakularnym fragmentem jest tzw. „beczka”, podczas której startujący w rajdzie kierowcy dają niebywały popis swoich umiejętności i fantazji. Maciej Lubiak został Królem Karowej w 2003 roku, odnosząc zwycięstwo nad drugim w klasyfikacji generalnej Leszkiem Kuzajem. Mogę obiecać, że wyciśniemy z siebie wszystko, aby zapewnić naszym kibicom i sponsorowi jak najlepsze widowisko na odcinkach specjalnych. Będą one wymagać ogromnej koncentracji. Będzie ślisko, kręto i przez to widowiskowo. Chcemy pokazać się z jak najlepszej strony, szczególnie na Karowej. Barbórka to wspaniała impreza, zawsze z mocną obsadą.
W związku z Rajdem Barbórki Burger King przygotował dla kibiców wyjątkowe atrakcje. W konkursach, które zostaną przeprowadzone przed rajdem i w jego trakcie do zdobycia będą atrakcyjne nagrody, w tym co-drive z Maciejem Lubiakiem oraz bilety na OS Karowa. Więcej szczegółów wkrótce na: www.burgerking.com.pl.

Sponsorowanie teamu rajdowego to dla nas zupełnie nowe doświadczenie, ale doskonale wpisujące się w wizerunek marki - mówi Anna Robotycka, PR manager marki Burger King. W naszej komunikacji zachęcamy do realizacji własnych pasji, odważnego wyrażania siebie i poświęcania się temu, co przynosi satysfakcję. Dlatego właśnie zdecydowaliśmy się wesprzeć Maćka Lubiaka i Przemka Zawadę, dla których trudna trasa, czy kiepska pogoda są tylko dodatkowym motywatorem, by sięgać po więcej. Jesteśmy przekonani, że dadzą oni z siebie wszystko i pojadą fantastycznie, dostarczając kibicom mnóstwo niezapomnianych wrażeń.



źródło: informacja prasowa

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Lubiak i Zawada w barwach Burger Kinga