Sebastien Loeb, lider Rajdu Jordanii po jedenastu odcinkach specjalnych z przewagą ponad pół minuty, zakończył jazdę w jeden z najbardziej niesamowitych sposobów w historii Rajdowych Mistrzostw Świata.
Do wypadku doszło na sekcji dojazdowej. Loeb zjeżdżał z jedenastego oesu i pokonywał prawy zakret z górki. Na oes zmierzał Conrad Rautenbach, jadący prywatnie zgłoszonym Citroenem C4 WRC. Na wąskim i niewidocznym zakręcie obydwa Citroeny zderzyły się czołowo. Samochody są poważnie uszkodzone, ale załogom nic się nie stało. Dla mistrza świata i lidera klasyfikacji oznacza to koniec rajdu. Prawdopodobnie zawinili obaj kierowcy.
Prowadzenie w rajdzie odzyskał zespołowy kolega Loeba, Dani Sordo, ale od początku dnia jest naciskany przez szybszych kierowców Forda. Progresja wyników wskazywała, że na OS12 Jari-Matti Latvala wyprzedzi Sordo, ale Hiszpan przecierający trasę wykręcił najlepszy czas i zdołał się obronić. Na drugiej pętli, podczas ponownego przejazdu tych samych czterech oesów, możemy spodziewać się zaciętej walki w pierwszej trójce, w przeciwieństwie do dalszych pozycji, gdzie różnice czasowe są już większe.
Michał Kościuszko, który po skorzystaniu z SupeRally nie ma już szans na podium w JWRC, zaczął kręcić bardzo dobre czasy. Dzień zaczął 3. czasem na OS9, później był 2., aż w końcu wygrał w swojej klasie OS11. Mimo to nadal zajmuje 12. miejsce.
Do wypadku doszło na sekcji dojazdowej. Loeb zjeżdżał z jedenastego oesu i pokonywał prawy zakret z górki. Na oes zmierzał Conrad Rautenbach, jadący prywatnie zgłoszonym Citroenem C4 WRC. Na wąskim i niewidocznym zakręcie obydwa Citroeny zderzyły się czołowo. Samochody są poważnie uszkodzone, ale załogom nic się nie stało. Dla mistrza świata i lidera klasyfikacji oznacza to koniec rajdu. Prawdopodobnie zawinili obaj kierowcy.
Prowadzenie w rajdzie odzyskał zespołowy kolega Loeba, Dani Sordo, ale od początku dnia jest naciskany przez szybszych kierowców Forda. Progresja wyników wskazywała, że na OS12 Jari-Matti Latvala wyprzedzi Sordo, ale Hiszpan przecierający trasę wykręcił najlepszy czas i zdołał się obronić. Na drugiej pętli, podczas ponownego przejazdu tych samych czterech oesów, możemy spodziewać się zaciętej walki w pierwszej trójce, w przeciwieństwie do dalszych pozycji, gdzie różnice czasowe są już większe.
Michał Kościuszko, który po skorzystaniu z SupeRally nie ma już szans na podium w JWRC, zaczął kręcić bardzo dobre czasy. Dzień zaczął 3. czasem na OS9, później był 2., aż w końcu wygrał w swojej klasie OS11. Mimo to nadal zajmuje 12. miejsce.
Rajd Jordanii 2008 - po OS 12 z 22 | |||
---|---|---|---|
poz | kierowca / pilot | samochód | czas |
1 | Sordo / Marti | Citroen C4 WRC | 1:53:05,0 godz. |
2 | Latvala / Antilla | Ford Focus WRC 07 | +0,7 s |
3 | Hirvonen / Lehtinen | Ford Focus WRC 07 | +6,0 |
4 | Atkinson / Prevot | Subaru Impreza WRC | +1:52,7 |
5 | Aava / Sikk | Citroen C4 WRC | +2:38,7 |
6 | Wilson / Martin | Ford Focus WRC 07 | +4:07,7 |
7 | H.Solberg / Menkerud | Ford Focus WRC 07 | +4:25,9 |
8 | Villagra / Perez Companc | Ford Focus WRC 07 | +4:40,0 |
9 | Al-Quassimi / Orr | Ford Focus WRC 07 | +5:40,1 |
10 |
Galli / Bernacchini |
Ford Focus WRC 07 | +5:54,0 |

Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Loeb i Rautenbach zderzyli się czołowo i nie jadą!
Podobne: Loeb i Rautenbach zderzyli się czołowo i nie jadą!



Podobne galerie: Loeb i Rautenbach zderzyli się czołowo i nie jadą!
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć