 
									
					
					Leszek Kuzaj reklamuje Castrol Edge
2 kwietnia rozpoczęła się nowa kampania reklamowa olejów Castrol Edge, przeznaczonych dla wymagających kierowców. Kampania będzie przebiegała pod hasłem „Castrol Edge. Nie ma lepszego oleju”. Castrolowi swojego wizerunku użyczy czterokrotny rajdowy mistrz Polski, Leszek Kuzaj. Na plakatach i w prasie ujrzymy także jego Subaru Impreza STi SPRT.
Szeroko zakrojona ogólnopolska kampania obejmie outdoor, telewizję, prasę branżową, lifestyle’ową oraz ogólnotematyczną. Pierwsze reklamy trafiły już na billboardy i do magazynów motoryzacyjnych (Auto Świat, Motor, Auto Motor i Sport, Auto Moto, GT, Auto Klub, Maxi Tuning). W następnej kolejności Castrol będzie promować nowe oleje na łamach prasy codziennej (Gazeta Wyborcza), tygodników opinii (Newsweek) i magazynów lifestyle’owych (Playboy, Men’s Health, National Geographic).
Pojawią się także spoty telewizyjne (TVP, Polsat, TVN, TVN 7, TVN Turbo, TVN 24, TV 4, Discovery, At Media, Polsat Sport), w których usłyszymy głos Leszka Kuzaja. Za kreację odpowiada Gruppa 66 Ogilvy. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MindShare. Kampania trwać będzie do końca czerwca.
Kampania jest kontynuacją zeszłorocznej akcji reklamowej Castrola, której bohaterami byli kierowcy tuningowanych samochodów i ich maszyny.
Leszek Kuzaj, polski ambasador marki Castrol, którego zobaczymy i usłyszymy w reklamach, jest czterokrotnym mistrzem Polski w rajdach i autentycznym pasjonatem motoryzacyjnym. Użytkownicy Castrol Edge to kierowcy, którzy kochają swoje auta i wybierają produkty najwyższej jakości. Castrol Edge poddano serii rygorystycznych testów, które potwierdziły niezawodność tego oleju w każdych warunkach.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu współpracy z Leszkiem. Naszą kampanią chcemy przekonać wszystkich tych, którzy kochają swoje samochody że mamy najlepszy olej na rynku. Współpraca z rajdowym samochodowym mistrzem Polski jest czynnikiem uwiarygodniającym nasz przekaz reklamowy” - mówi Maciej Gondko, Marketing Manager Castrol
Leszek Kuzaj powiedział: „Bardzo cieszę się z nawiązania współpracy z Castrolem, który jest legendą sportów motorowych. Znam i doceniam wysoką jakość produktów tej firmy. Wierzę, że nasza współpraca będzie długotrwała i przyniesie obopólne korzyści.”
Równocześnie w telewizji Eurosport prowadzona jest międzynarodowa kampania Castrol Edge. Castrol sponsoruje program Motosport Weekend, nadawany w niedzielę, w czasie największej oglądalności. Dodatkowo na antenie emitowane są spoty reklamowe. 
Dodaj komentarz
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
 Leszek Kuzaj na banerze reklamowym
Leszek Kuzaj na banerze reklamowym Maciej Oleksowicz w barwach Castrola
Maciej Oleksowicz w barwach Castrola
 Tapety Suzuki
Tapety Suzuki  Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących
Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V!
Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V! Rajd Polski żegna Mikołajki. Kultowa impreza przenosi się na Śląsk
Rajd Polski żegna Mikołajki. Kultowa impreza przenosi się na Śląsk Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim!
Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim! Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków?
Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków? Ford Mustang GT kabriolet - model 2011
Ford Mustang GT kabriolet - model 2011  Nowe BMW X1 - galeria nr 1
Nowe BMW X1 - galeria nr 1  
 
			
 
 
			