
Jari-Matti Latvala ma nadzieję, że w kolejnej tegorocznej rundzie WRC ponownie włączy się do walki o zwycięstwo, ale zaznacza, że najważniejszym celem na Sardynii pozostaje walka o punkty dla Volkswagena - przewaga nad Citroenem nie jest jeszcze bezpieczna. W klasyfikacji kierowców duet niemieckiej stajni również znajduje się na czele.
"Mam nadzieję, że znowu będę mógł walczyć o zwycięstwo w pozostałych tegorocznych rajdach." - powiedział Latvala przed siódmą tegoroczną rundą WRC - Rajdem Sardynii. "Jednak naszym głównym zadaniem jest zdobycie jak największej liczby punktów do klasyfikacji producentów. Najważniejsza sprawa to regularna i szybka jazda w pozostałej części sezonu." Latvala wygrał Rajd Sardynii w 2009 roku i mimo, że w dwóch ostatnich sezonach wiodło mu się tam niezbyt dobrze, to pozostaje optymistą. "Lubię włoski rajd. Ma wiele bardzo szybkich odcinków specjalnych. Przy wielu okazjach mijasz z ogromną szybkością drzewa i skały, więc trzeba być naprawdę precyzyjnym. Nawierzchnia jest obecnie dość twarda i kamienista, ale zwykle pokrywa ją cienka warstwa piasku. Z tego powodu przeyczepność nie jest perfekcyjna i odcinki stają się bardzo śliskie. Nie jest łatwo znaleźć dobre ustawienia. Mimo to, uważam że w Grecji znaleźliśmy dobrą bazę." - zakończył fiński kierowca Volkswagena.
"Mam nadzieję, że znowu będę mógł walczyć o zwycięstwo w pozostałych tegorocznych rajdach." - powiedział Latvala przed siódmą tegoroczną rundą WRC - Rajdem Sardynii. "Jednak naszym głównym zadaniem jest zdobycie jak największej liczby punktów do klasyfikacji producentów. Najważniejsza sprawa to regularna i szybka jazda w pozostałej części sezonu." Latvala wygrał Rajd Sardynii w 2009 roku i mimo, że w dwóch ostatnich sezonach wiodło mu się tam niezbyt dobrze, to pozostaje optymistą. "Lubię włoski rajd. Ma wiele bardzo szybkich odcinków specjalnych. Przy wielu okazjach mijasz z ogromną szybkością drzewa i skały, więc trzeba być naprawdę precyzyjnym. Nawierzchnia jest obecnie dość twarda i kamienista, ale zwykle pokrywa ją cienka warstwa piasku. Z tego powodu przeyczepność nie jest perfekcyjna i odcinki stają się bardzo śliskie. Nie jest łatwo znaleźć dobre ustawienia. Mimo to, uważam że w Grecji znaleźliśmy dobrą bazę." - zakończył fiński kierowca Volkswagena.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
2
Komentarze do:
Latvala: Najważniejsze punkty dla zespołu
Latvala: Najważniejsze punkty dla zespołu
umar77 2013-06-24 13:56
Przewaga moze nie jest bezpieczna ale w kazdym wyscigu widac ze VW bedzie mistrzem chyba ze zdarzy sie jakiś pech i wygra Citroen
Latvala: Najważniejsze punkty dla zespołu
Toolbox 2013-06-29 09:09
Na chwilę obecną przewaga jest duża ale ważniejsze jest to że jak się wydaje auto Volkswagena jest bardzo dobrze zbudowane i niezawodne. To się liczy chyba bardziej niż dobrzy kierowcy. Podobnie jak w Dakarze kilka lat temu tak i teraz Volkswagen podszedł do tematu bardzo serio i wyniki są od razu.
Podobne: Latvala: Najważniejsze punkty dla zespołu




Podobne galerie: Latvala: Najważniejsze punkty dla zespołu
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter