
Krótsze dojazdówki w Rajdowych Mistrzostwach Świata
2013-06-15 - P. Krupka Tagi: Rajd Portugalii, WRC
FIA na kolejnym posiedzeniu Światowej Rady Sportów Motorowych (28. czerwca w Goodwood) ma zamiar zaakceptować zmianę w długości dojazdówek - organizatorzy rajdów będą musieli tak planować trasy, by odcinki specjalne stanowiły przynajmniej 25% dystansu całego rajdu. Najbliżej ideału są takie rajdy jak Meksyk czy Australia, gdzie oesy stanowią aż 38% dystansu.
W Szwecji i Finlandii jest to 21%, a w Wielkiej Brytanii - zaledwie 20%. W Portugalii na trasie rajdu znalazła się przerośnięta dojazdówka do Lizbony - odpadł na niej Robert Kubica. Gdyby nie ona, Portugalia spokojnie zmieściłaby się powyżej limitu z 28% - tak było w 2012 roku. W kontekście Rajdu Portugalii pojawia się zatem pytanie, czy przyszłoroczny rajd będzie mieć bazę na północy czy południu.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Krótsze dojazdówki w Rajdowych Mistrzostwach Świata
Podobne: Krótsze dojazdówki w Rajdowych Mistrzostwach Świata




Podobne galerie: Krótsze dojazdówki w Rajdowych Mistrzostwach Świata
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć