
Kolejka chętnych po S2000 rośnie
2007-03-21 - M. Zagórny Tagi:
Nowi kierowcy ogłaszają swoje plany związane z samochodem S2000.
Najnowszą wiadomością, ale nie zaskakująca ze względu na długą współpracę z Peugeotem, jest węgierska prezentacja modelu 207 S2000, którego kierowcą będzie Janos Toth. Nie jest jeszcze do końca znany program startów, ale zawodnik poza sezonem na Węgrzech liczy także na udział w kilku rajdach IRC. Janos Toth zabłysnął na międzynarodowej arenie w roku 1998, kiedy to Corollą WRC wygrał eliminację mistrzostw Europy, rozgywany w Austrii Rajd Semperit (obecnie Waldviertel Rallye). Współpraca "Janiki", siedmiokrotnego mistrza Węgier, z francuską marką rozpoczęła się w roku 2001 od modelu Peugeot 206 WRC, a ostatnio jeździł modelem 307 WRC. Kolejnym użytkownikiem S2000 stał się Vitor Sa, który najpierw wiązany był z Corollą S2000 z RED na mistrzostwa Portugalii, ale ponieważ samochód nie został przygotowany na czas, będzie używał Lancera Evo IX. Na rajdową wyspę Maderę natomiast Sa sprowadził Fiata Punto S2000 i właśnie tego pojazdu będzie używał do wywalczenia kolejnego tytułu w swojej bogatej kolekcji. Dimitar Iliev również życzliwie patrzy w kierunku włoskiej marki, i robi to na tyle zdecydowanie, że na dwie eliminacje mistrzostw Bułgarii sprowadzi Punto S2000. Informacją cenną dla Michała Sołowowa i Tomasza Czopika będzie wiadomość, iż w tym właśnie samochodzie zobaczymy go na Rajdzie Bułgarii, jednej z eliminacji mistrzostw Europy. Zdecydowanie staje się tym samym głównym pretendentem do zwycięstwa tych zawodów. W roku 2005 był trzeci za Basso i Jean Josephem, a rok później już tylko Basso był od niego szybszy. Można więc wnioskować, że tanio skóry nie sprzeda.
Najnowszą wiadomością, ale nie zaskakująca ze względu na długą współpracę z Peugeotem, jest węgierska prezentacja modelu 207 S2000, którego kierowcą będzie Janos Toth. Nie jest jeszcze do końca znany program startów, ale zawodnik poza sezonem na Węgrzech liczy także na udział w kilku rajdach IRC. Janos Toth zabłysnął na międzynarodowej arenie w roku 1998, kiedy to Corollą WRC wygrał eliminację mistrzostw Europy, rozgywany w Austrii Rajd Semperit (obecnie Waldviertel Rallye). Współpraca "Janiki", siedmiokrotnego mistrza Węgier, z francuską marką rozpoczęła się w roku 2001 od modelu Peugeot 206 WRC, a ostatnio jeździł modelem 307 WRC. Kolejnym użytkownikiem S2000 stał się Vitor Sa, który najpierw wiązany był z Corollą S2000 z RED na mistrzostwa Portugalii, ale ponieważ samochód nie został przygotowany na czas, będzie używał Lancera Evo IX. Na rajdową wyspę Maderę natomiast Sa sprowadził Fiata Punto S2000 i właśnie tego pojazdu będzie używał do wywalczenia kolejnego tytułu w swojej bogatej kolekcji. Dimitar Iliev również życzliwie patrzy w kierunku włoskiej marki, i robi to na tyle zdecydowanie, że na dwie eliminacje mistrzostw Bułgarii sprowadzi Punto S2000. Informacją cenną dla Michała Sołowowa i Tomasza Czopika będzie wiadomość, iż w tym właśnie samochodzie zobaczymy go na Rajdzie Bułgarii, jednej z eliminacji mistrzostw Europy. Zdecydowanie staje się tym samym głównym pretendentem do zwycięstwa tych zawodów. W roku 2005 był trzeci za Basso i Jean Josephem, a rok później już tylko Basso był od niego szybszy. Można więc wnioskować, że tanio skóry nie sprzeda.

Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Kolejka chętnych po S2000 rośnie
Newsletter
Galerie zdjęć