Rajdy  »  Mistrzostwa Polski  »  Aktualności  »  Kajetanowicz po najszybszym rajdzie życia
kajetan kajetanowicz

Kajetanowicz po najszybszym rajdzie życia

2008-05-11 - Ł. Lach     Tagi: Kajetanowicz, Rajd Elmot
Kajetan Kajetanowicz i Maciej Wisławski zajęli doskonałe 2. miejsce na mecie 36. Rajdu Elmot-Remy. Zwycięzcy ubiegłorocznej edycji Rajd Elmot tym razem musieli uznać wyższość gościa z Francji, ale dzielnie odparli atak Michała Sołowowa przedzielając na mecie dwie załogi Peugeotów 207 S2000.
kajetan kajetanowiczkajetan kajetanowicz
Jazda Kajetanowicza, który jako jedyny kierowca samochodu grupy-N, Mitsubishi Lancera Evo IX, walczył na równi S2000 i wygrał dwa oesy, zasługuje na słowa uznania. Osiem punktów zdobytych w Świdnicy pozwoliło mu obronić pozycję wicelidera RSMP.

„Pomimo tego, że rajd zakończył się kilkanaście godzin temu to nadal szybciej bije moje serce. Mogę śmiało powiedzieć, że tak równym i szybkim tempem jeszcze nigdy nie przejechałem rajdu - to był mój limit. Lancerowi też chyba niewiele do niego brakowało.
kajetan kajetanowiczkajetan kajetanowicz
„Jestem bardzo zadowolony z wyniku, choć wiem, że kibice mieli większe apetyty. Cóż, będzie coraz trudniej rywalizować z tak szybkimi załogami w samochodach S2000, dlatego doceniam każdy wywalczony punkt”.


Czasy uzyskiwane przez Kajetanowicza sprawią, że Lancer Evo IX z bielskiej stajni IM Racing poddawany jest częstym kontrolom, co - jak mówi kierowca - mocno komplikuje jego starty w RSMP.
„Niesmaku dodaje jeden fakt. Po każdym rajdzie (a na tegorocznym Elmocie nawet po pierwszym etapie) nasz samochód był wnikliwie badany przez komisję techniczną. Nie byłoby w tym nic dziwnego i dla nas dotkliwego gdyby nie fakt, że doprowadzenie samochodu rajdowego po takiej rozbiórce jak na Elmocie kosztuje nas kilka a nawet kilkanaście tysięcy złotych”.
kajetan kajetanowiczkajetan kajetanowicz
„Tylko kto np. zapłaci za rozebraną do śrubki skrzynię biegów, którą trzeba wysłać za granicę do poskładania i zaplombowania? To nie mały dla nas problem w obliczu jeszcze nie do końca zapiętego budżetu na ten rok. Chcę przy okazji wyjaśnić, że nie mam absolutnie żadnej pretensji do komisarzy technicznych, ponieważ jest to ich praca, którą wykonują bardzo rzetelnie”.

"Dziękuję kibicom za gorący doping na trasie, firmom RALLYTECHNOLOGY i IM-RACING za ogromne poświęcenie i świetnie spisujący się samochód, naszym sponsorom, bez których, nasz start mógłby być jedynie wirtualny, a także mojej żonie Oli za ogromną i nieocenioną pracę przed, na i po każdym rajdzie. Dzięki!"

Swojego kierowcę komplementuje również doświadczony pilot, Maciej Wisławski.

"Od prawie trzydziestu lat trasy Rajdu Elmot są bardzo podobne do tych, które wymyślił kiedyś Andrzej Dobosz- założyciel Automobilklubu Sudeckiego, od którego Rajd Elmot się zaczął” - powiedział Maciej Wisławski.

„To był mój 28 Rajd Elmot. Trzy raz stawałem na podium zdobywając pierwsze miejsca z wybitnymi kierowcami: Andrzejem Koperem, Krzysztofem Hołowczycem i właśnie z Kajtem"

„Kilkakrotnie zdobywałem drugie miejsca w generalce, wygrywałem również klasy. Jednak nigdy wcześniej nie przejechałem tego rajdu tak szybko. Dzięki Kajtkowi to był najszybszy Elmot w mojej karierze”.


Start załogi Kajetanowicz/Wisławski był możliwy dzięki firmom: MapaMap, STP, Platinum, MAX Computers, BF Goodrich, Rallytechnology, SJS, Im Racing oraz VOTUM. Zapraszamy również na oficjalną stronę www.kajto.pl



Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
1

Komentarze do:

Kajetanowicz po najszybszym rajdzie życia

Kajetanowicz po najszybszym rajdzie życia
enka 2008-05-11 18:41
piękna jazda! brawo Kajto! Bouffier poza zasięgiem, ale trzymam kciuki za zdobycie v-ce mistrza