
To, że nie jest łatwo wszyscy wiemy! Sytuacja gospodarcza ostatnich miesięcy również nie pomaga i nie rokuje by na odcinkach specjalnych pojawiło się więcej samochodów. Nowe inicjatywy koncernów motoryzacyjnych w klasie R2 to znakomita idea wychodząca do zawodników z nowymi rozwiązaniami w zakresie techniki oraz wysokim poziomem rywalizacji. Jednak są to kolejne projekty gdzie z i tak małych budżetów oraz jakże często naszych własnych kieszeni trzeba wyciągnąć kilkadziesiąt tysięcy euro na sam zakup rajdówki.
Wraz z grupą naszych sponsorów oraz przy wsparciu i akceptacji ze strony osób zaangażowanych w rozwój naszego ulubionego sportu, 2Brally wychodzi do Was z propozycją wzięcia udziału w cyklu pucharowym CLIO SPORT RALLY CUP.
Wiele elementów cyklu jak regulaminy, komunikaty, itp. jest obecnie w fazie akceptacji jednak w telegraficznym skrócie zamysł jest następujący:
- do pucharu dopuszczone będą wszystkie samochody Renault Clio Sport PH1, PH2, PH2 Ragnotti i nowe Clio Sport 3 w specyfikacji N3 z wyłączeniem kłowych skrzyń biegów (czyli wszystkie na seryjnych skrzyniach nawet jeśli homologowane w N3)
- uczestnik cyklu zobowiązany będzie do zakupienia i doposażenia samochodu rajdowego w up-grade kit w skład którego wchodzić będzie: regulowane zawieszenie, elektronika, klocki, kombinezony, itp.; cena up-grade kitu nie jest jeszcze ostatecznie zatwierdzona ponieważ negocjujemy ceny dla poszczególnych elementów, a jest to zależne od ilości uczestników cyklu; zakładamy jednak przedział w granicach 20.000 - 25.000 PLN netto
- w cyklu będzie obowiązywały opony wyczynowe (slick, media/wet) od jednego dostawcy
- wpisowe do cyklu na każdą eliminację wynosić będzie 50% kwoty wpisowego określonej przez regulaminy dla klasy N3 (kwoty dla zawodników z reklamą organizatora)
- cykl rozegrany będzie na nawierzchniach asfaltowych i obejmie najprawdopodobniej 6 eliminacji w ramach RSMP (jeśli braknie cykl uzupełnimy eliminacjami RPP po wcześniejszym uzgodnieniu z osobami decydującymi o kalendarzach) ; będzie to sprecyzowane po ukazaniu się kalendarzy imprez na 2010 rok
- wszyscy uczestnicy cyklu będą zgłaszani przez 2Brally do wspólnego serwisu; w ramach możliwości parków serwisowych i za zgodą organizatorów będzie dla wszystkich wspólny serwis pod namiotami i na matach serwisowych zapewnianych przez 2Brally
- do dyspozycji zawodników w parku serwisowym będzie obsługa w zakresie wymiany opon, cateringu, dostępności części oraz doradztwa technicznego w zakresie eksploatacji i naprawy Clio Sport
- główną nagrodą na koniec cyklu dla zwycięzcy będzie Renault Clio
- nagrody za miejsce 2 i 3 w cyklu nie są jeszcze określone
- na każdym z rajdów za 1 - 2 - 3 miejsca w cyklu pucharowym CLIO SPORT RALLY CUP wręczane będą puchary oraz nagrody w postaci voucherów o określonych wartościach, które będzie można wykorzystać na zakup opon, części eksploatacyjnych, zapłacenie wpisowego do cyklu, itp. Jesteśmy przekonani, że koncepcja ta może dla wielu z Was stanowić ciekawą alternatywę. Dlatego też bardzo proszę wszystkich potencjalnie zainteresowanych o zgłaszanie do nas akcesu. Prosimy o przesłanie e-maila zwrotnego (biuro@2brally.pl)potwierdzającego zainteresowanie. Oczywiście korespondencja ta nie jest zobowiązująca jednak stanowi konieczną podstawę do stworzenia odpowiednich zapisów w regulaminach na sezon 2010. Oczekujemy na Wasze stanowisko do piątku 13 listopada, 2010 roku (mamy nadzieję, że będzie szczęśliwy)!
Uruchomienie cyklu pucharowym CLIO SPORT RALLY CUP zależy w dużej mierze od Was.
Pozdrawiamy i do zobaczenia na Rajdzie Barbórka 2009.
Wiele elementów cyklu jak regulaminy, komunikaty, itp. jest obecnie w fazie akceptacji jednak w telegraficznym skrócie zamysł jest następujący:
- do pucharu dopuszczone będą wszystkie samochody Renault Clio Sport PH1, PH2, PH2 Ragnotti i nowe Clio Sport 3 w specyfikacji N3 z wyłączeniem kłowych skrzyń biegów (czyli wszystkie na seryjnych skrzyniach nawet jeśli homologowane w N3)
- uczestnik cyklu zobowiązany będzie do zakupienia i doposażenia samochodu rajdowego w up-grade kit w skład którego wchodzić będzie: regulowane zawieszenie, elektronika, klocki, kombinezony, itp.; cena up-grade kitu nie jest jeszcze ostatecznie zatwierdzona ponieważ negocjujemy ceny dla poszczególnych elementów, a jest to zależne od ilości uczestników cyklu; zakładamy jednak przedział w granicach 20.000 - 25.000 PLN netto
- w cyklu będzie obowiązywały opony wyczynowe (slick, media/wet) od jednego dostawcy
- wpisowe do cyklu na każdą eliminację wynosić będzie 50% kwoty wpisowego określonej przez regulaminy dla klasy N3 (kwoty dla zawodników z reklamą organizatora)
- cykl rozegrany będzie na nawierzchniach asfaltowych i obejmie najprawdopodobniej 6 eliminacji w ramach RSMP (jeśli braknie cykl uzupełnimy eliminacjami RPP po wcześniejszym uzgodnieniu z osobami decydującymi o kalendarzach) ; będzie to sprecyzowane po ukazaniu się kalendarzy imprez na 2010 rok
- wszyscy uczestnicy cyklu będą zgłaszani przez 2Brally do wspólnego serwisu; w ramach możliwości parków serwisowych i za zgodą organizatorów będzie dla wszystkich wspólny serwis pod namiotami i na matach serwisowych zapewnianych przez 2Brally
- do dyspozycji zawodników w parku serwisowym będzie obsługa w zakresie wymiany opon, cateringu, dostępności części oraz doradztwa technicznego w zakresie eksploatacji i naprawy Clio Sport
- główną nagrodą na koniec cyklu dla zwycięzcy będzie Renault Clio
- nagrody za miejsce 2 i 3 w cyklu nie są jeszcze określone
- na każdym z rajdów za 1 - 2 - 3 miejsca w cyklu pucharowym CLIO SPORT RALLY CUP wręczane będą puchary oraz nagrody w postaci voucherów o określonych wartościach, które będzie można wykorzystać na zakup opon, części eksploatacyjnych, zapłacenie wpisowego do cyklu, itp. Jesteśmy przekonani, że koncepcja ta może dla wielu z Was stanowić ciekawą alternatywę. Dlatego też bardzo proszę wszystkich potencjalnie zainteresowanych o zgłaszanie do nas akcesu. Prosimy o przesłanie e-maila zwrotnego (biuro@2brally.pl)potwierdzającego zainteresowanie. Oczywiście korespondencja ta nie jest zobowiązująca jednak stanowi konieczną podstawę do stworzenia odpowiednich zapisów w regulaminach na sezon 2010. Oczekujemy na Wasze stanowisko do piątku 13 listopada, 2010 roku (mamy nadzieję, że będzie szczęśliwy)!
Pozdrawiamy i do zobaczenia na Rajdzie Barbórka 2009.
źródło: 2brally.pl
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Clio Sport Cup - propozycja na RSMP 2010
Podobne: Clio Sport Cup - propozycja na RSMP 2010




Podobne galerie: Clio Sport Cup - propozycja na RSMP 2010
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Renault
Newsletter
Galerie zdjęć