 
									
					
					Bułgarski pościg
							2007-03-23 - M. Zagórny     Tagi: 
						
						
						Pamiętający zaciętą walkę o wygraną w greckim Rajdzie Elpa w ubiegłym roku, zapewne ucieszą się, że w tym sezonie będą mogli oglądać głównych aktorów tego widowiska o wiele częściej.
Dimitar Iliev, panujący mistrz Bułgarii (w sumie trzy takie tytuły), jest od wielu sezonów związany z Mitsubishi Lancerem. Zawodnik ten w swojej historii nie stronił od zagranicznych startów, pojawiał się zarówno w mistrzostwach Świata za kierownicą dwieścieszóstki S1600 jak i wspomnianego Lancera, jak i w pojedynczych eliminacjach czempionatu starego kontynentu. O ile w tych pierwszych nie wiodło mu się najlepiej, o tyle w tych drugich należało się z nim liczyć. W roku 2007 Iliev postanowił mocniej zaatakować i zgłosił chęć startów we wszystkich zawodach mistrzostw Europy rozgrywanych na asfalcie. Co ważne, do domowego Rajdu Bułgarii Iliev zamierza się przygotować szczególnie dokładnie i w planach ma wypożyczenie Punto S2000. Pozostałe rundy zaliczy za kierownicą dobrze znanego Lancera, przygotowanego przez włoskiego tunera MRT by Nocentini.
			 Nocne oesy Rajdu Antibes 2006 nie były problemem dla Doncheva (fot. donchev-sport.com)
Nocne oesy Rajdu Antibes 2006 nie były problemem dla Doncheva (fot. donchev-sport.com) Dimitar Iliev będzie groźny przez cały sezon (fot. www.rallybulgaria.com)
			Drugim Bułgarem i zarazem odwiecznym rajdowym rywalem Ilieva jest Krum Donchev. Również ten zawodnik ma w kolekcji tytuł mistrza Bułgarii (dwukrotnie za kierownicą Peugeota 306 Maxi). Ostatnio związany jest z marką Subaru i w sezonie 2007 zamierza ścigać się Imprezą N12 w Bułgarii oraz w mistrzostwach Europy, ale także z pominięciem rund rozgrywanych na szutrach. Donchev zaczął pojawiać się w czołówce mistrzostw Bułgarii za kierownicą A-grupowej trzystaszóstki S16, by po największe sukcesy sięgnąć już w wersji Maxi. W sezonie 2006 zaliczył kilka eliminacji z cyklu, a najlepszym wynikiem było zwycięstwo w Rajdzie Antibes.Iliev i Donchev to kolejni zawodnicy po Corrado Fontanie (Punto S2000), którzy nie pojawią się w kraju nad Wisłą.
Dimitar Iliev będzie groźny przez cały sezon (fot. www.rallybulgaria.com)
			Drugim Bułgarem i zarazem odwiecznym rajdowym rywalem Ilieva jest Krum Donchev. Również ten zawodnik ma w kolekcji tytuł mistrza Bułgarii (dwukrotnie za kierownicą Peugeota 306 Maxi). Ostatnio związany jest z marką Subaru i w sezonie 2007 zamierza ścigać się Imprezą N12 w Bułgarii oraz w mistrzostwach Europy, ale także z pominięciem rund rozgrywanych na szutrach. Donchev zaczął pojawiać się w czołówce mistrzostw Bułgarii za kierownicą A-grupowej trzystaszóstki S16, by po największe sukcesy sięgnąć już w wersji Maxi. W sezonie 2006 zaliczył kilka eliminacji z cyklu, a najlepszym wynikiem było zwycięstwo w Rajdzie Antibes.Iliev i Donchev to kolejni zawodnicy po Corrado Fontanie (Punto S2000), którzy nie pojawią się w kraju nad Wisłą.
Powtórkę z sezonu 2006 w wykonaniu Fiata planuje Volkan Isik. Ten zawodnik znany Polskim kibicom z krótkiego, bo zakończonego wypadkiem na drugim oesie startu w Rajdzie Polski 1997 za kierownicą Escorta WRC, zamierza wystartować we wszystkich eliminacjach mistrzostw Europy. Jego bronią będzie najpopularniejszy pojazd kategorii S2000 - Fiat Punto. Największym międzynarodowym sukcesem Turka był zdobycie drugiego miejsca (wygrał Luis Climent) w FIA Team Cup 1999.
	
	
	
	
						
Kierowcy zainteresowani startami w Mistrzostwach Europy 2007:
Michał Sołowow - Fiat Punto S2000
Tomasz Czopik - Volkswagen Polo S2000
Corrado Fontana - Fiat Punto S2000
Dimitar Iliev - Mitsubishi Lancer Evo IX
Krum Donchev - Subaru Impreza N12
Volkan Isik - Fiat Punto S2000
Antonin Tlustak - Citroen Saxo Kit-car
Jure Sebalj - Subaru Impreza N12
					
Dimitar Iliev, panujący mistrz Bułgarii (w sumie trzy takie tytuły), jest od wielu sezonów związany z Mitsubishi Lancerem. Zawodnik ten w swojej historii nie stronił od zagranicznych startów, pojawiał się zarówno w mistrzostwach Świata za kierownicą dwieścieszóstki S1600 jak i wspomnianego Lancera, jak i w pojedynczych eliminacjach czempionatu starego kontynentu. O ile w tych pierwszych nie wiodło mu się najlepiej, o tyle w tych drugich należało się z nim liczyć. W roku 2007 Iliev postanowił mocniej zaatakować i zgłosił chęć startów we wszystkich zawodach mistrzostw Europy rozgrywanych na asfalcie. Co ważne, do domowego Rajdu Bułgarii Iliev zamierza się przygotować szczególnie dokładnie i w planach ma wypożyczenie Punto S2000. Pozostałe rundy zaliczy za kierownicą dobrze znanego Lancera, przygotowanego przez włoskiego tunera MRT by Nocentini.
 Nocne oesy Rajdu Antibes 2006 nie były problemem dla Doncheva (fot. donchev-sport.com)
Nocne oesy Rajdu Antibes 2006 nie były problemem dla Doncheva (fot. donchev-sport.com)Powtórkę z sezonu 2006 w wykonaniu Fiata planuje Volkan Isik. Ten zawodnik znany Polskim kibicom z krótkiego, bo zakończonego wypadkiem na drugim oesie startu w Rajdzie Polski 1997 za kierownicą Escorta WRC, zamierza wystartować we wszystkich eliminacjach mistrzostw Europy. Jego bronią będzie najpopularniejszy pojazd kategorii S2000 - Fiat Punto. Największym międzynarodowym sukcesem Turka był zdobycie drugiego miejsca (wygrał Luis Climent) w FIA Team Cup 1999.
Kierowcy zainteresowani startami w Mistrzostwach Europy 2007:
Michał Sołowow - Fiat Punto S2000
Tomasz Czopik - Volkswagen Polo S2000
Corrado Fontana - Fiat Punto S2000
Dimitar Iliev - Mitsubishi Lancer Evo IX
Krum Donchev - Subaru Impreza N12
Volkan Isik - Fiat Punto S2000
Antonin Tlustak - Citroen Saxo Kit-car
Jure Sebalj - Subaru Impreza N12

Dodaj komentarz
					Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
				logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
					Komentarze do:
Bułgarski pościg
Najczęściej czytane w tym miesiącu
				
				
				
				
				
				
				
				
				
				Tapety na pulpit 
				
				
				
				
				
				
				
			Newsletter
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
Galerie zdjęć
 Volkan Isik podczas Rajdu Polski 1994 przejechał tylko prolog
Volkan Isik podczas Rajdu Polski 1994 przejechał tylko prolog
 Tapety Ford
Tapety Ford  Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec
Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim!
Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim! Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V!
Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V! Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących
Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków?
Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków? Grand Prix Bahrajnu - Sakhir - wyścig
Grand Prix Bahrajnu - Sakhir - wyścig  NASCAR 2009 - najlepsze zdjęcia sezonu
NASCAR 2009 - najlepsze zdjęcia sezonu  
 
			
 
 
			