Rajdy  »  Mistrzostwa Świata WRC  »  Aktualności  »  BMW rozmawia o Mini WRC
Mini Crossover

BMW rozmawia o Mini WRC

2009-12-14 - Ł. Łuniewski     Tagi: BMW, WRC, Zapowiedzi, Mini Crossover, Prodrive
Po opuszczeniu rywalizacji w F1, Mario Theissen potwierdził prowadzenie rozmów z Prodrive na temat przygotowania Mini WRC, które rywalizowałoby w Rajdowych Mistrzostwach Świata od 2011 roku.Brytyjska firma już wcześniej wspominała o kontaktach z BMW, które dopiero teraz zdradza swoje plany. Bazą nowej rajdówki miałby zostać napędzany na cztery koła model Crossover, która pojawi się na rynku za rok.

Prowadzimy rozmowy, ale póki co nic więcej nie osiągnęliśmy. Cały czas zastanawiamy się nad sensem tego projektu i nie podjęliśmy ostatecznej decyzji
- mówi Mario Theissen.



źródło: motorsport-total.com

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
6

Komentarze do:

BMW rozmawia o Mini WRC

BMW rozmawia o Mini WRC
Pioykowsky 2009-12-14 16:01
Gwoli ścisłości chyba Mini S2000?
BMW rozmawia o Mini WRC
agent 2009-12-14 17:13
Gwoli ścisłości Mini S2000 1.6 turbo. A na poważnie, to pewnie nazwa S2000 zostanie zmieniona, bo przy silnikach 1.6T przecież nie ma sensu. Może nawet pozostawią nazwę WRC, bo wszyscy ją kojarzą.
BMW rozmawia o Mini WRC
Łukasz Łuniewski 2009-12-14 17:44
Nazwa WRC pewnie zostanie, bo to legenda i ciężko sobie wyobrazić w mistrzostwach świata auta z nazwą 1,6 turbo. Jednak wszelkie regulaminy jakie są szykowane zapowiadają pozostawienie nazwy S2000 mimo zmiany silników od 2011 roku.
BMW rozmawia o Mini WRC
Pioykowsky 2009-12-14 22:00
Nazwa WRC może zostanie, ale prawdziwe WRC już nie wróci :-(
BMW rozmawia o Mini WRC
Łukasz Łuniewski 2009-12-14 22:24
Niestety trzeba się z tym pogodzić, jak kiedyś z odejściem B Grupy.
BMW rozmawia o Mini WRC
Pioykowsky 2009-12-15 16:05
Tylko że grupa B odeszła, bo była niebezpieczna. Jak najlepsi kierowcy świata nie potrafią okiełznać samochodów to znaczy, że naprawdę są one za mocne. A WRC? Bo "za drogie"... No ale masz rację, trzeba się pogodzić.